A
Anoniem
Guest
Wij zijn ook in ronde 19 pas zwanger geraakt en hebben ook een tijdje in het ziekenhuis rond gelopen. Natuurlijk heb je dan meer frustratie. Maar daar hebben ze hier een ander forum voor. Hier zitten voornamelijk vrouwen die net zwanger willen worden en ook die kunnen er van balen en net als wij vreselijk overhoop zijn als er weer een ongi komt. Ik denk niet dat je dat mensen aan mag rekenen. Waarschijnlijk was je zelf in het begin ook emotioneel als het niet lukte. Maar door het mee te maken dat het allemaal niet even en vanzelf gaat, leer je daar pas meer begrip voor te krijgen.
En als iemand toch even wil klagen op een forum hoef je ze toch niet terug te fluiten? Laat die frustratie eruit zou ik zeggen. Kort of lang bezig.
Vind de opmerkingen in je naaste omgeving veel erger. " je mag wel eens op gaan schieten en willen jullie geen kinderen ofzo." Die doen pas echt pijn.
En als iemand toch even wil klagen op een forum hoef je ze toch niet terug te fluiten? Laat die frustratie eruit zou ik zeggen. Kort of lang bezig.
Vind de opmerkingen in je naaste omgeving veel erger. " je mag wel eens op gaan schieten en willen jullie geen kinderen ofzo." Die doen pas echt pijn.