Teleurgesteld en bang!

Wij zijn ook in ronde 19 pas zwanger geraakt en hebben ook een tijdje in het ziekenhuis rond gelopen. Natuurlijk heb je dan meer frustratie. Maar daar hebben ze hier een ander forum voor. Hier zitten voornamelijk vrouwen die net zwanger willen worden en ook die kunnen er van balen en net als wij vreselijk overhoop zijn als er weer een ongi komt. Ik denk niet dat je dat mensen aan mag rekenen. Waarschijnlijk was je zelf in het begin ook emotioneel als het niet lukte. Maar door het mee te maken dat het allemaal niet even en vanzelf gaat, leer je daar pas meer begrip voor te krijgen.

En als iemand toch even wil klagen op een forum hoef je ze toch niet terug te fluiten? Laat die frustratie eruit zou ik zeggen. Kort of lang bezig.

Vind de opmerkingen in je naaste omgeving veel erger. " je mag wel eens op gaan schieten en willen jullie geen kinderen ofzo." Die doen pas echt pijn.

Fijn zo'n forum waar iedereen zichzelf mag zijn... Vic... je heoft je niet te schamen of sorry te zeggen. vanuit jouw positie zou ik er ook zo over denken.
Ik ben weer een beetje stabieler geworden. gewoon accepteren dat het nog niet zover is. Ik heb weer goede hoop, probeer de gedachte dat het niet lukt zoveel mogelijk van m af te zetten. Ik mag dat gewoon niet denken nu. Pas over een jaar mag ik jijn twijfels gaan hebben... nu nog niet... dat is niet eerlijk. Zwanger worden is geen optelsom. Nee anders zou iedereen in ronde 1 zwanger zijn.

Zwanger worden is de grootste geduldsproef in mijn leven.... we wachten weer af!

Iedereen bedankt!

Bloempje27

ik ken je verhaal mega !!!!Ook wij zijn aan het oefenen voor een 2de en ik werd vorige week ongesteld dus poging 1 mislukt stiekem baalde ik daar best van terwijl ik nog zo tegen me zelf heb gezegt dit keer laat ik het los en we zien wel hoe en wat !!!!
Nou niet dus ik zit achter de Pc om te kijken wat mijn vruchtbaarste dagen zijn en hoop deze maand zwnger te worden.
Vorige keer hebben we er ook 5 maand over gedaan dat is opzich vlotjes maar ik vond het zo bijzonder om zwanger te zijn en wil dat gevoel zo graag terug:(.
Fijn dat ik mij herken in je verhaal ben ik dus niet de eenigste.

Succes en ik hoop dat het gauw raak is!!!

Hallo Bloem,
Ook ik herken het wel. Wij zijn al 10 maanden bezig en nog steeds niks! echt vervelend!
Ook ik wil het meteen. maar het wil maar niet lukken. in tegenstelling tot jou heb ik een onwijs onregelmatige cyclus, echt heel irritant want ik weet gewoon niet waaneer we moeten vrijen. Ik sla wel vaker zomaar een maand over. En dan heb ik buikpjin en ben ik misselijk, voel ik me echt zwanger. Maar alle testen blijven steeds maar negatief. Na het stoppen van de pil ben ik 6 maanden niet ongesteld geweest. Ben al bij het ziekenhuis geweest en die zeggen dat tot nu toe alle hormomen spiegels enzo goed zijn. (bloed laten prikken enzo)
ook ik pieker me suf.
En het is voor ons de eerste dus extra moeilijk dat het dan niet lukt.
Maar probeer het los te laten hoe moeilijk het ook is! (ha hoor wie het zegt, ik kan het zelf oko niet hoor)
succes liefs dolfijntje

Terug
Bovenaan