teleurgesteld!

Goed van je dat je het gezegd hebt tegen je zus hoe jij je er bij voelde! Ben jij het iig kwijt.

Nu proberen het naast je neer te leggen en te genieten van jullie beeb die straks een mooie naam zal hebben!

wat vreselijk naar dat ze zo hebben gereageerd, owkee het kan iemand zn 'smaak' niet zijn, maar om zo te reageren, nee dat kan niet. (vind ik)

heel goed dat jullie bij jullie keuze blijven.
veerle is een super leuke naam!!

ook wij zijn druk op zoek naar een naam, maar manlief wil wachten tot dinsdag om verder te zoeken.

liefs,x

Sorry, hier heb ik geen woorden voor. Ik schrok er gewoon van! Veerle is een hele mooie naam en ook al zouden zij er niks aan vinden, zo belachelijk doen is gewoon onvolwassen en heel erg kinderachtig. Er is echt iets mis met hun voelsprieten, laag eq hebben die lui. Sociaal is het niet! Bah... echt niet leuk! Ik zou er ook om janken.
Wij hebben onze zoon Sven genoemd, en mijn moeder kon ook niet zeggen "mooie naam" maar ze heeft zich niet negatief uitgelaten. Prima... iedereen heeft zijn smaak. Toch zou ik zelf altijd zeggen dat ik t een mooie naam vindt, ook al zou ik zelf die naam nooit kiezen want dat willen ouders toch horen. En waarom zou je zo moeilijk doen??? waarom iemand verdrietig maken over zoiets? Echt zo nutteloos. Je hoeft zelf toch niet met die naam rond te lopen??

Jammer heel jammer omdat nu het mooie er wel van af is. ik hoop dat je nog steeds voor Veerle gaat en je niet aanpast! Veerle is een prachtige naam!

wat gemeen zeg! als jullie het een mooie naam vinden moeten jullie jullie kindje gewoon die naam mee geven.
Toen mijn dochtertje geboren was kreeg ik ook allemaal van die opmerkingen naar me toe, Liv dat is toch geen naam, wie noemt zijn kind nou zo,
Nou mijn man en ik vonden het een super gave naam, en nu we een tijd verder zijn krijg ik alleen maar super opmerkingen wat een stoere naam zeg.!

Dus doe waar jullie je prettig bij voelen en laat andren maar zeggen wat ze willen het is tenslotte jullie beslissing!

Als het net z'n knapperd en bijdehande tante wordt als de dochter Veerle van mijn beste vriendin, dan kan je nog lachen.
Ik vind de naam superleuk, wel heel vervelend de reactie van je ouders en zus.
Goed dat je gezegd hebt dat je het niet leuk vond.

Ik vind de naam voor onze dochter ook heel moeilijk. We willen een korte naam, welke makkelijk uit te spreken is en welke niet in de top 50 staat.

Ik kan me voorstellen dat je helemaal pver de emmer was en bent! Dat ze zo reageren snap ik echt niet, ook niet van je zusje. Tuurlijk, iedereen heeft een andere smaak (gelukkig maar) maar ze had best anders kunnen reageren. Lijkt me lastig als je naaste familie je zo kwetsen... En ze mogen blij en trots zijn dat jullie je meisje gaan vernoemen!

Wat een mooie naam trouwens, Veerle! Heel mooi, klassiek en lief en toch niet standaard. Je moet deze naam lekker behouden hoor, hopelijk biedt je zusje nog haar excuses aan. Hebben jullie verder wel een goede band?

Sterkte meid, maar probeer het een beetje naast je neer te leggen... Maar leuk is anders!

ja we hebben echt een super goede band dus snap niet waarom ze die naam zo liep af te zeiken. ze heeft nu haar excuses aangeboden en ze wist niet dat ze er mij zo mee gekwetst heeft. nou dat kun je zelf toch ook wel nagaan, maargoed zij dus niet.

we gaan de naam gewoon lekker houden. ik noem de baby nu al bij naam haha, het voelt voor mij ook als een echte veerle, ik vind het een super naam, kort makkelijk en je hoort hem niet vaak. ik ben er blij mee iig :)

thnx voor jullie medeleven meiden

xxxx

Jeetje wat een toestand zeg!
Zo reageer je toch niet!
Je kan idd zeggen dat het je smaak niet is, maar dit slaat alles.

Ik vind het een leuke naam hoor!
Wel bijzonder dat jullie dit nu al kenbaar maken.
En als ik jullie was zou ik dit niet meer veranderen.
Het is jullie keus en daar hebben ze maar mee te leven.
Sterkte meid!

Terug
Bovenaan