Temp blijft laag maar heb wel het idee dat mijn eisprong is geweest

A

Anoniem

Guest
Meiden ik heb een vraag?

Heb normaal een cyclus van zo rond 32 dagen, maar heb altijd zo tussen dag 14 a 16 mijn eisprong. Mijn basale temp is zo rond 36,5 voor de eisprong. Met de 16e dag kreeg ik wat pijn onderrin mijn buik steekjes en krampjes dus dacht mijn ei te hebben dag erna nog een temp van 36,5 de dag erop 36,7 joepie dacht mijn ei gehad. De dag daarop dag18 weer een temp van 36,5 2 dagen later weer een temp van 36,7 had nog steeds het gevoel dat mijn ei kwam weeig gevoel in onderrug dag 21 temp van 36,5 gisteren ook nog 36,5 en vandaag nog 36,5. Ik snap er niks van heb het gevoel dat mijn ei is geweest want ik heb steekjes onderrin mijn buik. Normaal heb ik vreselijk veel last van afscheiding en nu ben ik kurkdroog laat ik maar zeggen. Wat is dit?. Ik zit op dag 23 mijn temp zou toch nu moeten gaan stijgen. En als ik mijn ei niet heb gehad waarom heb ik dan nu al een dikke week last van krampen en weeig gevoel onderin mijn buik.

Liefs Sharine

Hoi Sharina,

Ik heb geen antwoord voor je....maar ik zit wel in hetzelfde schuitje. Dacht ook afgelopen donderdag op vrijdag mn ei te hebben. Heb vrijdag ook duidelijk steekjes gehad, maar mn temp. blijft 36.2. Dus ik weet het ook niet! Ik zou ook graag daar duidelijkheid over willen. En mn "vochtigheid" is ook weer weg....

Wie heeft antwoord?

Groetjes, Kitty

Dag meiden!!

Heb ik nou ook! Heb wel het idee een eisprong te hebben gehad (gevoel in onderrug, vochtige dagen), maar kan niet precies zeggen wanneer aan de hand van de temperatuur. Heb meestal nl. 36,5, maar heb ook een drietal keren 36,8 gehad... Hoe zit dit nou weer??

Gr. Jana

Hoi meiden,

Ik heb hetzelfde, ben nu inmiddels al niet meer aan het tempen, maar toen ik dat het afgelopen jaar een tijd heb gedaan had ik er ook maanden bij zitten dat m 'n temp laag bleef. Mijn h.a. en de gynaecoloog waar ik nu bij loop, zeiden dat er die maanden geen eisprong is geweest. k denk dus dat dit bij jullie ook het geval is.
Niet meteen in paniek raken hoor, waarschijnlijk heb je die volgende maand wel weer gewoon. Dit was bij mij ook zo, om de maand wel en geen ei.  
groet, MOON

Hoi

Temp was vanmorgen nog lager 36,3 en nu net naar wc wat doorzichtig slijm op wc tijdens afvegen. Dus hopelijk nog wel ei dus klussen we toch nog maar ff door. Maar goed dan zou hij de komende dagen weer moeten gaan stijgen. Zo niet dan heeft Moon gelijk en dan krijg ik deze   maand geen ei.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Balen zeg! Ik heb deze cyclus (na mijn miskraam van 14-10) ook een rare eisprong gehad. Een week lang wat krampjes alsof ik een ei had en qua baarmoederslijm had ik wel 3 eieren gehad kunnen hebben: de ene dag rekbaar slijm, de volgende wit en korrelig en zo in totaal 3 keer afwisselend wel en niet rekbaar!
Pas na de derde keer is het niet meer teruggekomen en had ik ook eindelijk een tempverhoging! En precies de avond ervoor sex gehad, dus wie weet ;-) Morgen mijn NOD

Ik hoop de je ei nu snel komt, want je wordt er erg onzeker van, weet ik uit ervaring.
Sterkte!

Liefs, Kaskes

P.s. Eerst dacht ik: ik kan je hier niet mee helpen, weet niks van bbz-en en zo. Maar toen ik 't later nog een keer las, zag ik dat je afscheiding raar was en ging er toch ineens een belletje rinkelen.

Hoi Kaskes

Ik herken het precies vorige week toen ik eigenlijk mijn ei verwachte had ik een klein beetje rekbaar slijm maar idd ook geen tempsverhoging. Hoop idd dat het na morgen of morgen gaat stijgen.
Dus het word spannend met jou want ik had eigenlijk ook 23 november mijn NOD en ja dat zou nu wel zeker later zijn. Succes meid en hoop voor jou een dikke vette positief.

Liefs Sharine

Hé Sharine,

Hou je ons op de hoogte over je temp? Neem je elke ochtend je temp op of alleen incidenteel? Ik zit er over te denken om morgenochtend even te tempen, dan ben ik misschien iets beter voorbereid als mijn lijf me bedriegt. Aan de andere kant, vind ik het ook doodeng. Stom hè? Wat zou jij doen, wel of niet tempen op de dag van je NOD?
Ik heb bij ons dochtertje (nu ruim 2 1/2 jaar oud) heel intensief geforumd tijdens het zwanger worden en zijn. Nu ben ik wat selectiever. Ik volg alleen die draadjes die me net iets meer aanspreken of waar ik echt een antwoord op kan geven.

Gaan jullie er wel weer voor deze maand? Ik hoop op snel goed nieuws van jouw kant!

Liefs, K

Terug
Bovenaan