Temp blijft laag maar heb wel het idee dat mijn eisprong is geweest

Hoi Kaskes

Ik las net dat je zwanger bent meid ik vind het echt geweldig voor jullie. Nogmaals proficiat en ga er lekker van genieten meid, want het is jullie echt gegund.

Nou hier is temp weer gestegen van gisteren 36,5 naar vandaag weer 36,7. Wat een schommeling allemaal he haha. Maar goed ben echt benieuwd of ik v/d week ongi word of dat mijn temp mij dit keer voor de gek houd. Schijnt ook te kunnen. Heb wel het idee dat mijn broek niet meer lekker zit en gisteren had ik wat last weer van mijn rug en onderbuik. Maar goed kan ook de ongi zijn die moet doorkomen. Maar het vreemde is dat ik blijf slijmerig afscheiding (bij het afvegen) en voor rest is de afscheiding anders dan normaal maar goed zegt ook niks. Het blijft even afwachten he.

Nee we gaan niet naar Kampen toe bij het binnenkomen van de sint mijn zoontje gaat het wel op tv kijken en vanmiddag is er bij ons in het dorp ook aankomst van Sint.

Liefs
sharine

Grrrr! Heel verhaal getypt is alles weer weg...

Wat balen dat je temp gek doet en dan ook nog een raar gevoel in je buik/rug! Wat moet je daar nou weer van denken??? Frustrerend hoor! Zou je geen contact op kunnen nemen met de gyn? Moet je volgende week ongesteld worden? Het is wel te hopen dat ie dan komt en dat je er niet eindeloos op hoeft te wachten. Of die kleine temperatuursprong   moet een ei geweest zijn en dan maar hopen dat jullie hem goed benut hebben!!!

Wij zijn helemaal in de zevende hemel! Echt zooo blij, ik blijf maar kijken naar die twee vette strepen. Eerlijk, ik heb bij onze dochter en de afgelopen zwangerschap alleen maar vage strepen gehad en nu kwam de teststreep eerder op dan de controlestreep!!! Ik loop de hele dag alleen maar te stralen...
Sorry, hoor, jij zit te wachten op een ei en ik draaf maar door!

Leuk hè, Sint op tv? Wij hebben weer genoten. En de opmerking van vandaag: Zwarte Pieten zijn helemaal niet zwart, mama, ze zijn bruin! Hahaha!

Ons neefje van 13 mnd logeert hier nu. Hij had wat moeite met zijn middagslaapje dus ik ging voor de dichter deur staan zingen. Even later nam ons meissie het van me over. Zo schattig, de ene kraaiend in zijn bed en de ander zingend in het hare!

Fijn weekend! Liefs, K

Hoi Kaskes

Weet niet of je het  leest maar mijn temp was vanmorgen ook nog 36,7. Hoop dat het voor deze maand hoog genoeg is haha. Ja mocht ik mijn ei idd nog niet gehad hebben dan hoop ik dat ik deze week ongi word.

Leuk en lief zeg dat je kind het liedje af ging zingen voor de deur. Nog steeds lekker aan het genieten van je zwangerschap.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Tuurlijk lees ik nog even mee!

Ik hoop dat 36.7 genoeg is voor een ei! Bij mij was hij 's ochtends om 6 uur (op mijn werkdagen neem ik altijd heel vroeg mijn temp op) altijd een flink stuk lager. Dat kon zelfs met half 7 al een hoop schelen, 0.2 of 0,3 graden!   Kan dat bij jou ook het geval zijn? Voor 6 uur, was 36.7 een mooie na-de-ovulatie-temperatuur.

Wij zijn nog steeds aan het genieten. Ik blijf naar die test kijken en ik voel me af en toe echt heeeel beroerd. Lekker zo houden ;-)
Ik mag 18 december al naar de vk en voor de echo moet ik nog bellen. Ik mag zelf weten of ik met een week of 8/9 wil, of met 12/13 weken. Dat moeten we nog even overleggen.

Later meer
Liefs, K

P.s. Wat doet dat forum het weer slecht! Het lijkt wel of het te maken heeft met het aanmaken van nieuwe maanden (juli en aug.moeders). Volgens mij is hij daarna elke keer van slag...

Hallo kaskes

Gek word ik van dit ding ik heb   al een aantal keren geprobeerd maar ik hou het kort helaas.

Temp was vanmorgen gestegen naar 36,9 maar de tijd van eisprong naar NOD is tekort dat ik zwanger zou kunnen raken dus helaas of ik moet toch een eerder ei hebben gehad.

Fijn dat je op tijd naar vk kunt meid.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Wat waardeloos, hè? Ik zal er weer eens een mailtje aan wijden. De laatste keer dat het slecht liep, kreeg ik daarna keurig een mailtje terug dat het nu opgelost moest zijn. Ik kopieer nu wat ik geschreven heb naar een nieuw e-mailbericht. Pas dan druk ik op "plaats bericht'. Als het dan weer eens niet lukt, heb ik hoef ik alleen maar weer te kopiëren en kan ik het opnieuw proberen te plaatsen.

In principe word je toch pas een 14 dagen na je ei ongesteld? Misschien heb je gewoon een hele lange cyclus deze keer? 36.9 is in ieder geval wèl een goede temp.

We gaan toch proberen om met ruim 8 wkn een echo te laten maken. Mijn vriend vindt het toch wel fijn om op tijd te zien dat het "echt" is.
Ik probeer dan gewoon te regelen dat ik rond de 11/12 weken nog even het hartje mag komen luisteren bij de vk, dan heb ik toch genoeg "zekerheid" lijkt me!

Liefs, Kaskes

P.s. Heb jij ooit in Almelo gewoond? Ik bedenk me ineens dat een jongen uit mijn klas een zus had dat Sharine heet. Qua leeftijd zou dat wel ongeveer kunnen kloppen...

Terug
Bovenaan