Temperaturen

Ahhhhhhhh!! Wat zijn jullie toch lief!! Topkanjers!!

Ik heb net ff bij de drogist een thermometer gekocht....Tja, die had ik nog niet en ga maar gelijk beginnen, het is vandaag toch de eerste dag van mijn menstruatie en mogelijk geeft het mij en m'n man ook een duidelijker beeld dan alleen de ovutesten.

Bedankt voor de toelichtingen! Dikke kus

Ik deed het niet rectaal maar vaginaal. 't is allebei niks maar je moet wat he. hahahahaha. Ik deed het alleen elke avond en zag (met de hormonen) duidelijk een verhoging. Zonder de hormonen bleef het 1 dezelfde temperatuur.

Mijn gyneacoloog vond het ook niet nodig om te gaan temperaturen als je al ovulatietesten gebruikt.
Het geeft geen andere/betere informatie als de ovulatietesten gewoon werken, en netjes 1-2dagen positief aangeven en daarna weer negatief.
Dus volgens mij is het het een of ander...athans volgens mijn gyneacoloog.
Succes!

@ Elientje08. Ik heb duidelijk positieve testen. Ik gebruik zelf die van ClearBlue met een 'smiley'. Duidelijker kan bijna niet. Stelt me weer een btje gerust.

Wat hoor je toch een verschillende informatie maar ik ga toch even af op Daisy d'r info....Ach...Ik weet het toch ook niet meer! Als het niet zo irritant zou zijn, dan zou ik er bijna de slappe lach van krijgen.

Ik ga het gewoon een tijdje proberen, heb nu toch al alles geprobeerd dus dit kan er ook nog wel bij!! ;-)

Thanks ladies! xx

Een vriendin van mij heeft wel een positieve ovutest, maar schijnt dus geen echte eisprong te hebben... Pcos, heet dat. Je hebt dan wel een verhoogde waarde LH, maar geen eisprong, alleen lege eiblaasjes.
Wat wel weer zo is, is dat het aantal menstruaties hierbij vaak rond de 8 keer per jaar ligt. Slechts een enkeling heeft er meer.

Zelf ben ik ook heel regelmatig ongi. Nou ja, tot deze cyclus dan, haha! Ook ik moest tempen, gewoon om dingen uit te kunnen sluiten. Ik heb het maar 1 cyclus hoeven doen, omdat ik zo regelmatig was.

Rectaal tempen blijkt het beste te zijn, omdat daar je temperatuur het meest betrouwbaar is, zo in je lichaam.Ff wennen, maar voor het goede doel!

Succes met tempen!

Oh ja, jullie hoeven niet meteen in de stress te schieten, pcos komt echt niet bi jiedereen voor die niet regelmatig ongi is ofzo!!

Het is een van de dingen die met een templijst aan het licht kan komen!
Aangezien wij toen 15 maanden bezig waren, wilden ze graag alles uitsluiten, ondanks dat we ook met ovutesten bezig waren.

Ik volg je hoor Daisy!! Ik ben gewoon ook heel nieuwsgierig of zo'n temperatuur lijst voor mij nog iets duidelijk kan maken. Waarom niet?! Ja, toch?

Enne...meid, ik schiet niet zo snel meer in de stress hoor....Woehahaha!!! Komt allemaal wel goed!

Hoop dat jij je weer iets beter voelt?! Bedankt voor je reactie weer, heb ik echt wat aan! Thanks! Xx

Terug
Bovenaan