Temperaturen

Voel me idd wel weer wat beter, alleen helemaal afgedraaid! Maar goed, de vakantie is in zicht en heb morgen een leuke stagiaire meelopen.

Ik weet dat jij niet zo snel meer in de stress schiet, maar ik wil ook voorkomen dat iedereen ineens denkt pcos te hebben! Daar wil ik niet schuldig aan zijn, aan zo'n 'hype' hier op het forum, haha!

Wilde eigenlijk geen ovutesten meer gebruiken, maar misschien toch maar weer aanschaffen nu mijn ongi zo onregelmatig is de laatste paar keer. Al is het alleen al om mijn nod te kunnen bepalen!

@daisy ook met pcos kun je blanco ovutesten houden. Dat heb ik namelijk wel. En wordt uit mezelf maar 4 keer per jaar ongesteld ongeveer. Mijn gyn vond het belangrijk om en ovutesten en temp te weten de eerste keer.

@ supertje, klopt helemaal... positieve ovutesten willen ook niet zeggen dat je een ei hebt, enkel dat er LH geproduceerd is. De meeste mensen hebben idd een blanco test.
Zo komen we samen een heel eind!

@daisy het is zo jammer dat we er allebei al te veel van af weten ahhahahaah. Had liever gezien dat we allebei heel weinig er wisten. Dat zou een goed teken zijn geweest.

Ja precies, maar zo kunnen we wel weer anderen helpen! Help zelf geen pcos gelukkig, maar een vriendin van mij wel..helaas.

Fijne dag iedereen!

Terug
Bovenaan