<p>Hi allemaal.</p><p>ik heb even advies nodig. Ik heb een prachtig zoontje van 7 weken. </p><p>De zwangerschap verliep vlekkeloos en ook de bevalling ging goed.</p><p>in de kraamweek was het een tevreden mannetje. Echter na de kraamweek begon de ellende. Hij is ontzettend onrustig en huilde heel veel. Veel last van krampjes en daardoor ontroostbaar. Ook ging het slapen overdag steeds lastiger. Ik gebruik de puckababy piep en daardoor leek hij iets meer rust te vinden. Tijdens het drinken aan de fles werd hij steeds onrustiger en hapt heel veel lucht. Er is nooit een voedings moment dat hij niet tijdens en na de voeding huilt. Soms krijst hij het uit van de pijn. Hij drinkt gulzig maar doet wel lang over zijn fles. Al verschillende keren naar de dokter geweest. Denken aan verborgen reflux ivm met veel terug slikken. Ook heb ik medicijnen gekregen tegen spruw. Helaas geen verbetering.. overdag slaapt hij eigenlijk helemaal niet meer. Het is echt krijsen elke keer dat ik hem in bed leg. Ik ben echt ten einde raad en ik wil zo graag weten wat er nou echt aan de hand is. Ik kan het niet meer aanzien om hem zo pijn te zien lijden tijdens en na de voeding. Hij zit totaal niet lekker in zijn vel.. ook ben ik al naar de osteopaat geweest maar dat mag ook niet veel baten...</p><p> </p><p>groetjes</p>