Ten einde raad.. baby 7 weken

Wat vervelend zeg.
Is het geen koemelk allergie?
Welke speen gebruik je op de fles?
Wat betreft het slapen overdag, ik zou hem dan voor nu op je borst laten slapen en niet in zijn bedje leggen. Je kunt dan zelfs niks doen maar zo slaapt hij waarschijnlijk wel. Of inderdaad in de draagzaak zodat je nog wel wat kunt doen.
Succes!

Mijn dochter had ook vreselijk krampjes, krijsen vooral savonds, soms urenlang. Ik droeg haar veel in een draagdoek en ook sab simplex gaf een beetje verlichting, maar uiteindelijk was t pas na 3 maanden zo goed als over..

Onze dochter had ook vreselijke krampjes. Wij zijn nutrilon naar hero comfort+  gegaan en nooit meer gespuugd en krampjes gehad. Bij de volgende ga ik meteen deze voeding aanschaffen en niet eerst standaard proberen. 
Wie weet helpt het jullie ook.

Koemelkallergie? Mijn vriendin had dit ook met haar kleine, het was echt een ramp, via de kinderarts een test gedaan en bleek idd om koemelkallergie te gaan en heeft last van alles waar gluten in zit. Moeite waard om dit eens na te vragen en misschien te laten onderzoeken. De kleine man is nu een tevreden rustig ventje 

Dit klinkt als mijn zoon, behalve het huilen tijdens de voeding. Hij heeft verborgen reflux en Nexium heeft hier wonderen gedaan. Toevallig gisteren geprobeerd eens te stoppen (hij is nu 5 maanden) en dat was geen succes.
Sinds hij Nexium krijgt, spuugt hij wel wat meer, maar daar heeft ie geen last van. 

Hoi,
Bij ons is sab simplex echt een wondermiddel! Wellicht zou je dat eens kunnen proberen tegen de krampjes.
De kinderarts heeft ons de pacco inbakerdoek aangeraden en dat werkte voor ons ook top! 
Sterkte en probeer zoveel mogelijk te genieten van je kleintje. Mijn verlof zit er helaas al weer op na deze week?

Meestal bereiken de huiltjes z’n piek tot 6 a 7 weken, vanaf dit moment wordt het aanzienlijk minder maar kijk goed naar je baby en probeer te achterhalen wat het nodig heeft om tevreden te worden. Ik vond dit nl best lastig want de ene keer maait ze met haar handjes als ze honger heeft maar dat doet ze ook bij krampjes.. heeft ze dan honger & krampjes..? Dunstan babytaal is ook heel handig.
Bij ons is het veeeeeel aandacht voor rust en regelmaat, een donkere kamer (ik zet haar raam wel open als ze wakker wordt zodat ze daglicht ziet) ik wieg haar als ze krampjes heeft en ik doe veel massages en beenoefeningen, ook steeds echt contact maken, liedje zingen.. inbakeren en zachte dekens vind ze fijn. 
het blijft lastig en zwaar hoor, het is elke dag een beetje uitvogelen hoe en wat. We zijn nu sinds deze week gestart met dagelijks een wandeling maken in de reiswieg buiten.. gaat de ene keer goed en andere keer niet. Succes!! Hou vol, het gaat over!! 

Wat een super fijne adviezen allemaal. Ik ben eindelijk doorverwezen naar een kinderarts in het ziekenhuis nu. Al heb ik daarvoor aardig op mijn kop moeten staan ... ik ga inderdaad vragen of ze willen testen op koemelk allergie, en als ze inderdaad uitkomen op reflux ga ik maagzuurremmers vragen. 
Het is zo vervelend als je gewoon niet weet wat er aan de hand is met je kleintje.. kon ik het maar overnemen van hem.. 

Bedankt voor alle tips! 
Xx

Terug
Bovenaan