Hoi hoi, bij ons was het hetzelfde zoontje is inmiddels bijna 11 weken oud maar na 6 a 7 weken was het een ramp. Hij sliep slecht huilde veel was super onrustig en het spugen en slikken was super vaak. Ik moest 3x naar de huisarts gaan voor maagzuurremmers, het hielp goed tot nu toe maar nu lijkt het uitgewerkt en moet ik er maandag weer heen. Inbakeren met de pacco picollo doek hielp veel bij ons, krijgen ze toch wat rust. Ik geef BV maar wij hebben ook een dr Brown fles, dit wordt eigenlijk ook aangeraden voor krampen dus dan zit je al goed. Ik zou idd laten testen op koemelkallergie en vragen om maagzuurremmers. Verder helpt het om het bed wat hoger te zetten voor reflux (boek onder het bed zodat het schuin naar boven gaat staan). Je kan ook proberen om tijdens de voeding elke 5 minuten even te stoppen voor een boertje en even rust. Misschien een kleinere speen omdat je aangeeft dat het zo gulzig gaat? Voor krampjes werkt warmte heel goed, en verder lekker masseren met babyolie. Infacol hielp hier ook wel wat. Heb je al eens gedacht aan een bezoek bij de osteopaat? Wij zijn 2x geweest en zn schouders en rug zaten vast door een lange bevalling. Ook veel baat bij gehad. Dit is alles wat ik kan bedenken.. Succes!