Ten einde raad: niet slapende baby!

Dat lijkt me erg zwaar .. ik zal je een beetje uitleggen wat ik heb gedaan
nacht rust heeft natuurlijk ieder mens nodig en natuurlijk gaat dat niet in het begin met een baby, maar je verwacht wel hoe ouder ze worden hoe beter dit zal gaan met slapen bij ons was het eerst ook een ramp om hem inslaap te krijgen
ik ben mama van ons eerste zoontje die nu inmiddels 8 maanden is
ik had eerst ook dat we nachten lang wakker waren en in bed leggen een ramp was want ons zoontje was wel kapot moe maar weigerde te slapen dit maaktte me dan ook echt zorgen alles maar dan ook alles opgezocht erna heb ik advies gekregen. 

rust en regelmaat! 
dus iedere dag zoals je alles doet hetzelfde doen ook kwa eten dezelfde plek zelfde tijd .. blijkt ons zoontje erg gevoelig voor prikkels dus dit heeft hij nodig, ook met slapen dezelfde bedtijd het laatste flesje voor de nacht en alles precies hetzelfde voeding laten zakken knuffelen voor het slapen gaan ik zet rustige muziek op en zing voor hem mee zodat die weet dat ik wel nog even bij hem ben ik ben gelovig dus ik bid voor hem voor het slapen gaan dit wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook moet doen , maar wat ik je wil meegeven doe elke x precies hetzelfde ook luier verschonen alles hetzelfde voor het slapen gaan

ik hoop dat dit je misschien helpt,
?

Terug
Bovenaan