<p>Mijn dochter is 3.5 maand. Ze zit tegen sprong 4 aan denk ik. </p><p>Ik heb er al vaker over geschreven en t leek weer beter te gaan. Maar nu lijkt t alleen maar slechter te gaan. Als ze bijna slaapt huilt ze. Nee ze krijst! Voorheen konden we haar in bed troosten maar dat lukt niet meer dus lopen we met haar tot ze rustig is. Ja ze slaapt dan. Zodra je haar in bed wilt leggen gaat ze huilen. En wordt ze heel onrustig dus dan toch maar weer rondlopen. Na een tijd eindigt ze in de wandelwagen waarin ze wel slaapt. </p><p>Pff zucht fijn ze slaapt. Maar nu ben ik bang dat ze dadelijk niet meer zonder kan. Gisteren hielp zelfs de wandelwagen niet. Ze heeft bijna heel de dag gehuild. T is zo vermoeiend. En zo sneu. We zijn ten einde raad. Van inbakeren tot laten huilen tot auto rijden tot wandelen tot voeden.</p><p>Ik heb een afspraak bij osteopaat gemaakt. Omdat ik denk dat er vanuit de keizer snee nog wat dwars zit. </p><p>Ik zou graag mede moeders willen horen. Voel me zo alleen. En zo bang dat ze er last van gaat krijgen op latere leeftijd. Ze huilt ook vaak in haar slaap als ze al tijdje slaapt. </p>