Ten einde raad

<p>Mijn dochter is 3.5 maand.  Ze zit tegen sprong 4 aan denk ik. </p><p>Ik heb er al vaker over geschreven en t leek weer beter te gaan. Maar nu lijkt t alleen maar slechter te gaan. Als ze bijna slaapt huilt ze. Nee ze krijst! Voorheen konden we haar in bed troosten maar dat lukt niet meer dus lopen we met haar tot ze rustig is.  Ja ze slaapt dan.  Zodra je haar in bed wilt leggen gaat ze huilen. En wordt ze heel onrustig dus dan toch maar weer rondlopen. Na een tijd eindigt ze in de wandelwagen waarin ze wel slaapt. </p><p>Pff zucht fijn ze slaapt. Maar nu ben ik bang dat ze dadelijk niet meer zonder kan. Gisteren hielp zelfs de wandelwagen niet.  Ze heeft bijna heel de dag gehuild. T is zo vermoeiend. En zo sneu. We zijn ten einde raad. Van inbakeren tot laten huilen tot auto rijden tot wandelen tot voeden.</p><p>Ik heb een afspraak bij osteopaat gemaakt.  Omdat ik denk dat er vanuit de keizer snee nog wat dwars zit.  </p><p>Ik zou graag mede moeders willen horen.  Voel me zo alleen. En zo bang dat ze er last van gaat krijgen op latere leeftijd. Ze huilt ook vaak in haar slaap als ze al tijdje slaapt.  </p>
 
Ik snap je gevoel! Maar ik denk echt dat het aan een sprong licht in combinatie met slaapregressie. Dat was bij mijn dochtertje namelijk ook heel heftig en het is over gegaan! Ik heb haar gewoon bij mij laten slapen in die periode of bij mij in bed laten liggen met me pink in haar mond. Als ze dan helemaal sliep kon ik de kamer uitsluipen. Het is een heftige periode bij mij ging het van sprong naar slaapregressie rechtstreeks een andere sprong in heeft allemaal samen wel 8 weken geduurd! Oja en ze slaapt nu alle slaapjes keurig in dr eigen bed dus zou me niet druk maken om dat je dr verkeerd slaapgedrag leert ofzo. Succes! 
 
Oja vergeten te zeggen mijn dochtertje huilt ook soms even in haar slaap, dus ik heb een paar keer gehad dat ik snachts opsprong om de fles te maken kwam ik terug sliep ze gewoon en dacht ik huh??? Is gewoon een dingetje om je in de zeik te nemen denk ik haha :p
 
Hallo Noorasiem! Toen ik je verhaal moest ik bijna huilen. Hier ook een dame (van negen weken) die niet wil slapen. Ze is nu al uren en uren aan het gillen, krijsen, huilen .... ik ben ten einde raad .. 
ik heb haar in de puck a baby piep gehad .. gillen .. pacco doek ... gillen ... op de borst .. gillen .. 
Ze is duidelijk oververmoeid maar wil echt ni slapen.
Wij zijn radeloos ..
-zijn het krampen 
-is het reflux 
komt iemand dit verhaal ook bekend voor ??
Huilde je baby altijd al veel of is het nu een periode ?
 
Ik ken je gevoel. Ik had dit de eerste  weken.
Mijn zoontje had enorm last van krampen  en huilde ban de 24 uur 18 uur.
Ik dacht  echt waar ben ik aan begonnen .
Uiteindelijk op andere voeding  over gegaan en de krampen  leken te zijn verdwenen. 
Maar hij bleef telkens maar huile.
Ik had een oververmoeide baby van alle krampen.
Dus ben begonne toen met  rust en regelmaat  en uiteindelijk  na flink doorbijten constant  blijven  troosten  had ik een heel andere baby daarna.
Ik merk ook aan hem als hij in een sprong zit. Hij is dan niet te genieten en huilt ook veel en is mega chagerijnig.
Goed dat je naar de osteopaat gaat. Dit hebben wij ook gedaan en dit leek te helpen.
Misschien zit er inderdaar wat vast in het nekje of ruggetje.
Doe je ook al aan rust en regelmaat  ? Zijn het geen. Krampjes  misschien  ? Of reflux.
Vast vragen  en dingen die je vaker  hebt gehoord natuurlijk .
Mischien een keertje naar de dokter ? Heb ik laatst ook gedaan toen die weer veel aan het huilen was. Ik dacht misschien  heeft die wel een  oor onsteking. 
Nooit verkeerd je kindje eventjes bij de huisarts te laten checken op evt een oor onsteking of iets 
En probeer ook voor jezelf wat rust  te pakken door oppas evt te regelen.
?
 
[quote quote=10171837]Hallo Noorasiem! Toen ik je verhaal moest ik bijna huilen. Hier ook een dame (van negen weken) die niet wil slapen. Ze is nu al uren en uren aan het gillen, krijsen, huilen …. ik ben ten einde raad .. ik heb haar in de puck a baby piep gehad .. gillen .. pacco doek … gillen … op de borst .. gillen .. Ze is duidelijk oververmoeid maar wil echt ni slapen. Wij zijn radeloos .. -zijn het krampen -is het reflux komt iemand dit verhaal ook bekend voor ?? Huilde je baby altijd al veel of is het nu een periode ?[/quote]
 Mijn dochter is altijd wel wat lastig geweest met in slapen. Maar t is nu toch wel echt t toppunt. Vermoeiend hee je wilt zo graag t voor ze oplossen
 
[quote quote=10171840]
Ik ken je gevoel. Ik had dit de eerste weken.
Mijn zoontje had enorm last van krampen en huilde ban de 24 uur 18 uur.
Ik dacht echt waar ben ik aan begonnen .
Uiteindelijk op andere voeding over gegaan en de krampen leken te zijn verdwenen.
Maar hij bleef telkens maar huile.
Ik had een oververmoeide baby van alle krampen.
Dus ben begonne toen met rust en regelmaat en uiteindelijk na flink doorbijten constant blijven troosten had ik een heel andere baby daarna.
Ik merk ook aan hem als hij in een sprong zit. Hij is dan niet te genieten en huilt ook veel en is mega chagerijnig.
Goed dat je naar de osteopaat gaat. Dit hebben wij ook gedaan en dit leek te helpen.
Misschien zit er inderdaar wat vast in het nekje of ruggetje.
Doe je ook al aan rust en regelmaat ? Zijn het geen. Krampjes misschien ? Of reflux.
Vast vragen en dingen die je vaker hebt gehoord natuurlijk .
Mischien een keertje naar de dokter ? Heb ik laatst ook gedaan toen die weer veel aan het huilen was. Ik dacht misschien heeft die wel een oor onsteking.
Nooit verkeerd je kindje eventjes bij de huisarts te laten checken op evt een oor onsteking of iets
En probeer ook voor jezelf wat rust te pakken door oppas evt te regelen.
?
[/quote]
Reflux heb ik ooit gedacht maar denk niet dat t dat is. Krampjes ook niet. 
Ja we doen zeker de drie R en maar op dit moment is er nog maar weinig van over.  Terwijl dat 3 weken terug goed ging.  
Het valt mij op dat ze alleen maar huilt als ze in slaap neigt te vallen. Dan gaat t mis. 
 
Terug
Bovenaan