Ten einde raad

Jaaaaaa echt wel .. het bizarre is dat als ze eenmaal slaapt in de avond, dat ze daarna gewoon lekker slaapt, wakker wordt voor voeding tot de volgende avond .. dan begint de ellende weer. Eerst had ze van 2300 uur tot 0200 uur huilbuien. Dat js vervroegd van 19:00 uur tot 2300 uur. En vandaag is ze sinds 1830 uur tot nu al aan het huilen .. tussendoor heeft ze wat hazenslaapjes gedaan maar nu wil ze echt helemaal niks meer .. ik ben in staat om langs de huisartsenpost te rijden ... ik ben zo verdrietig ... 
 
En misschien iets met de geur  van jullie  ofzo naast der leggen ?
Dat ze niet graag alleen is of iets of een zazu knuffel met geluid ?
Blijft zoeken met zn kleintje helaas 
dat is het  rotte . 
Hopelijk kan de osteopaat  wat voor jullie doen. En misschien  toch maandag even de dokter bellen dat ze der ff nachecken dat  je kan uitsluiten dat ze nergens pijn heeft. 
 
 
[quote quote=10171846]Jaaaaaa echt wel .. het bizarre is dat als ze eenmaal slaapt in de avond, dat ze daarna gewoon lekker slaapt, wakker wordt voor voeding tot de volgende avond .. dan begint de ellende weer. Eerst had ze van 2300 uur tot 0200 uur huilbuien. Dat js vervroegd van 19:00 uur tot 2300 uur. En vandaag is ze sinds 1830 uur tot nu al aan het huilen .. tussendoor heeft ze wat hazenslaapjes gedaan maar nu wil ze echt helemaal niks meer .. ik ben in staat om langs de huisartsenpost te rijden … ik ben zo verdrietig …[/quote]
Daar heb ik gister ook over gedacht.. Maar ja toen viel ze ineens als een roos in slaap om 23.00 uur tot 6.00 voeding en toen tot 10.00 dus ik dacht yes ze doet weer goed aan der slaap tot vanmiddag toen begon t weer 
 
[quote quote=10171847]En misschien iets met de geur van jullie ofzo naast der leggen ? Dat ze niet graag alleen is of iets of een zazu knuffel met geluid ? Blijft zoeken met zn kleintje helaas dat is het rotte . Hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie doen. En misschien toch maandag even de dokter bellen dat ze der ff nachecken dat je kan uitsluiten dat ze nergens pijn heeft.[/quote]
Ja haar knuffel heb ik dagen  bij mij gehad zodat die naar mijn ruikt er ligt  een shirt van. Mij over haar matras heen. 
Mss inderdaad even naar ha om te laten checken
 
Soms denk je eindelijk wat gevonden  te hebben maar werkt t even later niet. T is inderdaad  zoeken. 
 
 
Het was half 3 toen bv gegeven viel ze gelukkig snel in slaap. In half 6 was zee er weer en deze keer was t meteen huilen na de voeding. Daarna klaar wakker en aan t spelen maar nu nog wakker. Krijgen haar niet in slaap. Mijn ogen vallen dicht. Gesloopt terwijl ik zoveel plannen had 
 
Aiaiai wat heftig zeg ... en lukt het haar ook ni om op je te slapen? 
 
Wat ik elfde ochtend doe is haar op gaar buik leggen .. dan slaapt ze heerlijk. Ook haar zij vind ze fijn. Beter dan de euc! DeaagAk / draagdoek .... fijn he van die mega alerte kindjes .. radeloos wordt je ervan .. zucht. Heb je nog een beetje kunnen slapen ? 
 
Ik herken het.. wij hadden ook een hele onrustige baby. Ten einde raad zetten wij dan een telefoon aan met een stofzuiger geluidje (is een app voor speciaal voor baby's!) En dat werkte vaak! Sterkte en succes mama's!!
 
Terug
Bovenaan