Ten einde raad

[quote quote=10171935]Echt het proberen waard hoor! ? Het is nu een hele goede slaper![/quote]
Ik heb laatsr baarmoeder geluiden op gezet ze werd wel stil maar ging niet slapen. 
 
T gaat vandaag redelijk. Tot nu.  Ze is erg moe maar gaat niet slapen.. krijsen krijsen. 
T is zo sneu!  
 
Op de buik slapen doet ze niet dan kijkt ze alleen maar om zich heen.  Leg haar wel eens op haar zij bij mij.  Na de voeding in de ochtend slaapt ze bij ons.  Ik ben dan te moe om haar weer terug te leggen. Alleen ook dan als ze bijna in slaap valt gaat ze huilen. Gelukkig niet zo lang en vaak valt zee dan aan de borst in slaap
 
 
 
[quote quote=10171935]Echt het proberen waard hoor! ? Het is nu een hele goede slaper![/quote]
Ik heb laatsr baarmoeder geluiden op gezet ze werd wel stil maar ging niet slapen. 
 
T gaat vandaag redelijk. Tot nu.  Ze is erg moe maar gaat niet slapen.. krijsen krijsen. 
T is zo sneu!  
 
Op de buik slapen doet ze niet dan kijkt ze alleen maar om zich heen.  Leg haar wel eens op haar zij bij mij.  Na de voeding in de ochtend slaapt ze bij ons.  Ik ben dan te moe om haar weer terug te leggen. Alleen ook dan als ze bijna in slaap valt gaat ze huilen. Gelukkig niet zo lang en vaak valt zee dan aan de borst in slaap
 
 
 
[quote quote=10171935]Echt het proberen waard hoor! ? Het is nu een hele goede slaper![/quote]
Ik heb laatsr baarmoeder geluiden op gezet ze werd wel stil maar ging niet slapen. 
 
T gaat vandaag redelijk. Tot nu.  Ze is erg moe maar gaat niet slapen.. krijsen krijsen. 
T is zo sneu!  
 
Op de buik slapen doet ze niet dan kijkt ze alleen maar om zich heen.  Leg haar wel eens op haar zij bij mij.  Na de voeding in de ochtend slaapt ze bij ons.  Ik ben dan te moe om haar weer terug te leggen. Alleen ook dan als ze bijna in slaap valt gaat ze huilen. Gelukkig niet zo lang en vaak valt zee dan aan de borst in slaap
 
 
 
Draagdoek? Vandaag heb ik Mn meissie de hele dag in de draagdoek gehad! Ze heeft heerlijk geslapen. De avond breekt nu aan dus ben benieuwd hoe t zal gaan.. als ze ni wil slapen gaat ze gewoon weer in de draagdoek ! Dan slaap ik maar niet .. zolang ze maar niet huilt! Miss helpt een draagdoek ook bij jou?
 
[quote quote=10172100]Draagdoek? Vandaag heb ik Mn meissie de hele dag in de draagdoek gehad! Ze heeft heerlijk geslapen. De avond breekt nu aan dus ben benieuwd hoe t zal gaan.. als ze ni wil slapen gaat ze gewoon weer in de draagdoek ! Dan slaap ik maar niet .. zolang ze maar niet huilt! Miss helpt een draagdoek ook bij jou?[/quote]
Draagdoek is het proberen waard. Ben bang dat de dat te gezellig vind om in slaap te vallen. 
 
 
Terug
Bovenaan