Terug op oude gewicht?

A

Anoniem

Guest
Ben er heel benieuwd naar: wie is er alweer terug op haar oude gewicht (dus van voor de zwangerschap)? Las laatst al dat iemand zei net zo zwaar te zijn als toen ze 28 week zwanger was. Ik nu ook nog ziets geloof ik! Ik ben zelfs 8 kilo zwaarder dan toen ik net bevallen was!!! Ben nu ruim een week 'aan de lijn' en ben 2 kilo kwijt. Tja, je moet ergens beginnen. En hoe zit het bij jullie? Allemaal druk aan de Sonja Bakker?!?!

Groetjes, MvIlse.

ik was 23 kilo aangekomen en die zijn eraf!
dus op oude gewicht terug, maar ik pas geen enkel t-shirtje van voor de zwangerschap.
dat komt omdat ik nog een lelijke vetkwabbuik heb (balen)

Met mijn maat 46 is het moeilijk om een leuke broek te vinden, die kwab zit in de weg .en als ik dan naar maat 48 ga dan issie te groot, en pasvorm is niet mooi.
hetzelfde geld voor t-shirts.
van boven is maat L/XL goed maar van onder heb ik ietsjes meer nodig.
conclussie: t-shirt wat beneden mooi zit, zit van boven niet mooi.

WINKELSTRESS....

ik wil dus weer verder sporten en afvallen om weer in leuke kleding te passen!

Ik was 13 kg aangekomen en die zijn er af...en ook binnen het jaar pffff. Dankzij Sonja idd.
Voor de zwangerschap woog ik 68 kg en nu 67 kg dus dat gaat goed toch?

Van de week maar 2 andere broeken gekocht omdat de spijkerbroeken die ik vlak na de bevalling had gekocht echt niet meer mooi zitten. Gelukkig had ik in mn opruimwoede van een poos geleden niet alle broeken weg gegooid van voor de zwangerschap. Had gedacht dat ie die nooit mee aan zou kunnen maar dat kon dus toch!!!

liefs jen mv mike

Wauw, 67 kg... Dat woog ik voor het laatst toen ik, ehh, 15 was ofzo?!?! Zucht...

quote: MvIlse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 13:04:39'));

Wauw, 67 kg... Dat woog ik voor het laatst toen ik, ehh, 15 was ofzo?!?! Zucht...

Hihi, kan me ook niet herinneren ooit 67 kg gewogen te hebben...

Maarre... ik ben tijdens mijn zwangerschap 17 kilo aangekomen en ben er inmiddels 24 kwijt, dus ik zit nu 7 kilo onder mijn gewicht van vóór mijn zwangerschap!! Jippie!! Alleen ben ik nu weer zwanger... helemaal geweldig  natuurlijk, maar qua kilo's niet echt briljant!
Ach ja, ik weet nu in ieder geval dat ik het kán, zoveel afvallen, dus als spruit nummer twee er is ga ik er gewoon weer voor. En ik moet zeggen dat het me niet eens super veel moeite heeft gekost... ik heb niet ge-Sonja't en ook geen andere dieten gevolgd, maar ben "gewoon" beter en gezonder gaan eten, en minder tussendoortjes. Ik ben niets tekort gekomen hoor! En af en toe zondigen, dan houd ik het beter vol om de rest van de dagen netjes m'n best te doen

Groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006) en een speldenknopje (april 2008)

uuuh ik denk het wel, ik was na de bevalling zelfs een stuk lichter dan voor de zwangerschap, heb er wel weer bij gekregen, maar weet waar ik op zit want vriendlief heeft de weegschaal weg gegooid (was ook niet helemaal correct, maar dan had ik tenminste een idee hahahaha).
Pas wel gewoon alle oude kleding (maar dat kon al 2 weken na de bevalling ofzo)

En ja, blubberbuik is erger geworden, maar past nog wel in de broek hahahahahaha.

Groetjes Jenneke

De 1e controle van de oudste (12 wk zwanger) woog ik 62 kilo
(voor de zwangerschap woog ik me nooit)
Na de zwangerschap bleef ik hangen op 64/65 kilo.

De 1e controle van de tweede (12 wk zwanger) woog ik 66,5 kilo
en nu 58/59 kilo dus geen klagen......

Moet er bij zeggen dat toen de jongste 8-10 wk was ik haar bijna heb laten
verhongeren (ik gaf borstvoeding) viel 1 kg in 3 dagen af. Dus dat ging snel.
Heb dmv vreet dieet (jaja mijn 1e dieet ooit) de voeding terug gekregen.
En heb tot precies 10 mnd BV gegeven (ze wou zelf niet meer)
Ik woog toen 60/61 kilo. Toen ik gestopt ben met BV en dus meer ben gaan
''sporten'' () Nu weeg ik dus 58/59 kilo.

Hoeft ook niet meer af.....buik mag alleen iets strakker worden.
Maar ja heb inmiddels 2 kids....................dus vind het ook wel best zo.

gr diana

Jippie!!! Leuk onderwerp!

Ik reageer ook weer n keertje,

Voor m`n zwangerschap woog ik al een hele poos 86.1 kg.......
Ben aan t begin van de zwangerschap veel veel ziek geweest, en woog toen nog 82 kg!!!!
Aan het eind van de zwangerschap (8 mnd) ben ik gestopt met wegen, ik woog toen (SCHRIK NIET) 105 kg!!!!

Nou ja om een lang verhaal kort te maken, toen hij er net was woog ik nog 96 kg....
En nu na 11 maanden, 3 weken en 6 dagen (id nog 4 nachtjes tot z`n birthday) weeg ik nog 80 kg!!!
de tip voor iedereen!!! geef borstvoeding!!!

Daardoor ben ik nu weer 6 kg lichter als voor de zwschap! echt helemaal top!!

Beetje lang verhaal maar wel duidelijk!!

Liefs Wendy en william (25-08-06)

Terug
Bovenaan