Terug op oude gewicht?

He meiden,

Leuke topic om te lezen, dus zal mijn cijfers ook maar eens laten spreken...hihi.

Voor de zwangerschap: 68 kg (wel op een niet goede weegschaal)
Eind van de zwangerschap: 81 kg (op nieuwe weegschaal die 4kg verschil had met de oude)
Nu: 72/73 kg (op de nieuwe weegschaal, dus ws met de oude weegschaal op oude gewicht).

Snappen jullie het nog? Uiteindelijk ben ik zo'n 10 kg aangekomen en die zijn er wel af, maar door dat verschil met die weegschaal ben ik niet zo blij...wil weer onder de 70, maar heb geen discipline op dit moment. Met één ding was ik wel heel blij, na 8 dagen kon ik mijn oude kleren weer aan...dus geen kledingstress op dit moment!!

Groetjes,
Patty mv Nynke

haidiehai,

hier gaat het ook goed met de kilo's heb er niks voor hoeven doen.
Voordat ik Kevan kreeg woog ik 52 kilo was héél erg weinig voor mijn lengte. Resultaat toen ik zwanger werd compleet uitgerekt. Woog aan het eind 78 kilo. UIteindelijk woog ik toen daarna 61 kilo.
Met dat gewicht ook zwanger geraakt van delano en schommel altijd rond dat gewicht. Het enige is dat mijn buik niet meer strak is en ben bang dat dat er ook niet meer inzit.
Maar een poging wagen, maar heb geen zin, haha

liefs kim

Ja hier zijn we ook gelukkig weer terug op het oude gewicht. Voor mijn zwangerschap woog ik 52/53 kilo en een maand of 6 na de bevalling woog ik nog 54. En toen kreeg ik acute blindedarm en heb ik bijna 3 dagen niks kunnen eten en vanaf die tijd schommel ik weer tussen 52/53 en heel afen toe 54.
Dus hier ben ik eigenlijk wel tevreden.  

groetjes pally  

Hoi,

Ik schaam me bijna om dit te zeggen maar ik was een week na de bevalling alweer op mijn oude gewicht en zelfs 6 kilo lichter. Dat is steeds zo gebleven en weeg t nu dus nog. Nu was ik ook niet zoveel aangekomen maar toch....

De meeste vrouwen moeten hier lang over doen.

Succes allemaal

xx Elly mv Yari (vandaag precies 11 maanden)

Terug
Bovenaan