Terug op oude gewicht?

Ik zit zelfs 2 kilo onder mijn gewicht van toen ik zwanger werd, maar het model is er   nu definitief uit hoor! Bah!
Als ik de goede maat broek aan heb dan hangt er zo'n kwab over de rand heen, trek ik een maatje groter aan dan is het net een hobbezak! Vreselijk! Vond shoppen voor kleren al nooit leuk, nu al helemaal niet meer. EEN DRAMA!! Vanochtend nog 8 broeken gepast in een winkel, weer niks gevonden! Bah, bah, bah!

Ellen mv Julian

Voor ik zwanger was woog ik 82 kg. Aan het eind van de zwangerschap woog ik 89 kg. Ben in het begin van de zwangerschap afgevallen doordat ik maar heel weinig lustte door misselijkheid. Een week na de bevalling woog ik 72 kg door buikgriep en bv proberen te geven. Nu weeg ik 75 kg en ben daar erg blij mee. Ik had altijd al zo'n lelijke blubberbuik (zit helaas in de genen) en die is niet veel veranderd. De kg's zijn er op andere plekken af.

Groetjes,
mv Tijs

Tja, gewicht zegt niet zoveel he, tis toch de vorm waar het om draait..... Bij mij is de strakke buik (had ik al niet echt) en de ronde, stevige boezem wel definitief verdwenen na 2 zwangerschappen, 2x borstvoeding en de 30 ruimschoots gepasseerd te zijn...

Maar goed, cijfers willen jullie zien:
Voordat ik zwanger werd van Gijs woog ik 62 kg, aan het einde van de zwangerschap woog ik 74 kg en een half jaar daarna 64 kg. Er bleven dus 2 kg plakken. Toen ik zwanger werd van Sophie woog ik 64 kg, aan het einde van die zwangerschap 75kg. Na deze zwangerschap bleef ik lang op 68 kg steken. Maar sinds een half jaar ben ik2x per week gaan hardlopen en heb ik écht opgelet met eten en nu weeg ik 64,5 kg (maar echt strak is het dus niet meer)

Groetjes
Susan

Hoi,

Ik zou bijna vergeten wat mijn oude gewicht was.
Nina is al bijna 1 jaar maar ik kan nog steeds mijn kleren van voor de zwangerschap niet aan. Voor mijn zwangerschap woog ik 58 kilo.
Door de zwangerschap heen ben ik zo'n 25 kilo aangekomen, op het laatst woog ik 85 kilo.
En nu? nu blijf ik steken op de 70 kilo.
Erg zwaar voor mij dus. Maar ja alles is ook zo lekker, en Sonja Bakker vindt ik niets.
Dus ja veel bewegen en maar zien of het helpt.

groetjes Jantine

Hoi hoi,

Leuk onderwerp en ook leuk om te lezen dat er meiden zijn die al op hun oude gewicht zitten en dat er ook meiden zijn die nog steeds niet bij het oude gewicht zijn.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik 13  kg aangekomen en woog ik op het laatst 87,6 kg. Deze kilo 's waren er eigenlijk pas weer af toen ik/wij  rond oktober 2005 besloten om voor een tweede te gaan.

Tijdens mijn tweede zwangerschap was ik rond de 11 kg aangekomen. Dus woog ik toen rond de 86 kg. Na de bevalling was ik al snel 9 kg kwijt dus hoefde nog maar 2 kg te gaan. Deze vlogen er echt af en heb zelfs de ha om hulp gevraagd want ik woog binnen een maand nog maar 65 kg. Op zich lekker maar voelde me net zo'n slappe vaatdoek.

Nu weeg ik 68 kg en ben met mijn figuur weer redelijk in shape. Ga nu dan ook echt elke week 2x sporten. Ik heb dus deze ronde niets te klagen !!\

Jolanda

ben wel terug op het gewicht van voor mijn zwangerschap
maar eigenlijk nog steeds te zwaar
het gekke is de kilo's die bleven hangen na mijn zwangerschap
die was na 12 weken sonjabakker zo kwijt maar nu lijkt het er
niet meer af te willen zelfs niet met sonja  en een uur stevig wandelen per dag
ze zullen wel biij me horen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi,

Ik woog na de zwangerschap en negen maanden borstvoeding 4 kg minder dan voordat ik zwanger raakte. Ik woog 56 kg toen ik zwanger raakte,  69 kg toen ik beviel en 52 kg na die maanden borstvoeding. Grappig genoeg kwam ik weer 4 kg aan toen ik stopte met borstvoeding en woog ik weer 56 kg toen ik zwanger raakte hahaha. Blijkbaar toch het gewicht dat bij me past, of zo.
Ben benieuwd waar ik nu op ga uitkomen....

Groetjes, Noortje mv Skip

Voor de zwangerschap: 88
Hoogtepunt: 113 (dus + 25 !!)
6 maanden na bevalling: 99 (nog +11)
11 maanden na bevalling: 83 (dus - 5, dankzij Sonja!!)
Ik ga nog even verder want ik wil graag onder de 80. Dan kan ik weer in de 'normale' winkels shoppen. Ben de Miss Etam een beetje zat (hoewel ze leuke dingen hebben hoor).
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan