terug uit het ziekenhuis (fietskar pech)

A

Anoniem

Guest

daar zijn we weer net terug uit het zieknhuis.

ik dacht gister dat hij tijdens zijn 8 uur fles in slaap zou vallen, maar niet dus, pas om half 11 vanacht is hij om 6 uur huilend waker geworden, hij hoefde toen geen drinken maar wou even tegen me aan liggen en viel toen weer in slaap.

vanochtend weer naar de dokter geweest,die vond het er nog niet lekker uit zien en dus toch naar het ziekenhuis voor foto's. het bleek niet gebroken maar wel zwaar gekneusd, ook is de wond niet goed schoongemaakt en zit er nu een ontsteking, ik moet het dus voorlopig blijven inpakken en ontsmetten.

hij moet het zo min mogelijk belasten om te zorgen dat het eerder overis, veel in de wipstoel,schoomel en maxi cosi dus, want in de box draaid hij zich direct om en begint mijn zijn voeten over het kleed te schijven, dat is dus geen sucses.

Wat ontzettend sneu, dat het niet goed schoon is gemaakt en nu dus ontstoken is. Gelukkig niet gebroken maar kneuzen doet ook heel zeer! Ik heb erg met je kleintje te doen en hij en jij verdienen dan ook een dikke knuffel!!
Heel veel beterschap ermee.

Groetjes monique en kusje van Emma

Ach gerum, heb t stukje over t ongeluk nog niet gelezen, maar wat zielig zeg! Geef m maar een lekkere dikke knuffel van ons. En natuurlijk beterschap!
 Liefs Carla en Tessa

arm jochie!! en niet goed schoongemaakt.... wat erg....
nou knuffel hem maar lekker en heel veel sterkte!

liefs marijke

Ach.. jeetje zeg.
Beterschap, geef hem maar een dikke knuffel.
En hopelijk is hij gauw weer beter.

Ik vind dat je wel even aan de assistente van je ha moet zeggen,
dat het niet goed schoongemaakt is en aan de hand daarvan nu ontstoken is.
Ze heeft het natuurlijk niet expres gedaan, maar dan kan ze het de volgende keer
misschien voorkomen.

Groetjes!

ach, wat ontzettend zielig voor je mannetje. Ik hoop dat hij er snel minder last van heeft, arme jongen

ik heb net het verband eraf gehaald want ik zag dat het gaas en de wond aan het samen schroeien waren, dikke tranen natuurlijk bij het los halen.

hier op de foto's (niet echt smakelijk) zie je al het rubber van de band nog zitten rond om de wond, op de rest van het voetje heb ikhet al weg, alleen dit kijg ik niet goed schoon.

hij heeft nu dus een verbandje erom heen (in huis) om te voorkomen dat het weer vast gaat zitten, maar hij ligt nu te slapen en ik zag   dat er nu weer allemaal witte pluisjes van het lakentje aan vast zitten, heeft iemand tips, hoe ik vervuiling kan voorkomen zonder dat het ergens aan vast gaat zitten, ik dacht even aan vasaline   onder het gaas, maar dan word de wond week en heelt het niet snel............

he jakkie, dat ziet er echt naar uit.
Sorry, ik heb geen tip.Ik dacht ook meteen aan vaseline, anders kan ik zo snel niks bedenken. Kan je daarvoor niet even de huisarts(assistente) bellen?

Terug
Bovenaan