Terug uit Leiden en goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na een reis van 2, 5 uur (lang leve de sneeuw en de file) zijn we net terug uit Leiden. Allereerst werd er een echo gemaakt. Het kindje waar het om draait heeft het overleefd, is goed gegroeid en het vruchtwater was op peil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We zijn HEEL ERG opgelucht!! Het kleintje bewoog lekker maar dat voelde ik al behoorlijk. Het dode kindje was ook even te zien en dat was ff moeilijk. Het was gekrompen maar nog wel duidelijk het kindje met armpjes, beentjes ed. Maargoed hier waren we natuurlijk op voorbereid. Na de echo hebben we een gesprek gehad met de arts en heb ik veel vragen kunnen stellen. Hier kwamen toch wel alle emoties en spanningen eruit bij mij. Ik ben de afgelopen week vrij cool geweest maar nu kon de doos tissues erbij komen. Ik moet vanaf nu mijn gevoel volgen en zodra mijn buik pijn doet en hard wordt rust nemen. Ik mag langzaam weer wat actiever worden. Het risico wat er nu nog is is het risico op vroeggeboorte. Dit moet ik dus zien te voorkomen. Het is toch niet te zeggen hoe en wanneer het fout gaat dus je moet hopen op een goede afloop zei de arts. Ik ga dus goed de signalen van mijn lichaam in de gaten houden en neem absoluut geen risico's. Het zal spannend blijven maar er is vandaag wel een hele zware last van onze schouders gevallen.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!!
x ing

Oh meid, wat geweldig nieuws! Heerlijk. Nu moet ik weer huilen omdat ik zo blij bent voor je! Ik wens je alle geluk toe!

Liefs Hanneke

Hoi Inge,

Ik had net de computer aangezet om te kijken of je al een berichtje had geschreven.
Wat geweldig om te horen dat alles goed is!! Nu maar rustig aan doen en lekker gaan genieten!  

Liefs Jos78

Ik weet niet zo goed wat te zeggen! Het is zo dubbel...
Ik hoop in ieder geval dat je een gezond kindje op deze wereld mag zetten en dat je daar van mag en kan genieten.

Veel sterkte maar ook succes.

Liefs
Frieda

Hoi kanjer,

Ik heb nog nooit gereageerd op   je berichtjes omdat ik niet goed wist wat ik moest schrijven. Met tranen in mijn ogen heb ik je vrhaal gevolgd, wat een ellende.....
En nu.....eindelijk goed nieuws!!! super!!!
Ik blijf voor je duimen.....

Liefs van Andrea (28 wkn 2 dgn)  

Hé lieve Inge,

Wat een GEWELDIG nieuws!!!!!!!!!!!
Ik heb je vanaf het allereerste begin, toen ie nog Jut (of Jul) was dat ie een KANJER is en het blijkt wel weer dat ie dat ook is.
Ik ben zo ontzettend blij voor jullie. Ik hoop dat je vanaf nu een beetje kan gaan genieten van je zwangerschap want dat heb je zo ontzettend verdiend na alle ellende.

Mijn  blijven keihard voor je draaien. Dit kleine KANJERTJE gaat een heel mooi en sterk kindje worden.

Kruimel

Hoi Inge,
Wat een geweldig nieuws. Je had het kindje dus idd al gevoeld. Ik blijf voor je duimen, ik zal je berichtjes ook in de gaten blijven houden. En jij gaat nu proberen te genieten van je zwangerschap, oke? Jij bent nu even het belangrijkste, samen met je kindje natuurlijk (en je partner, laten we die niet vergeten!).
Wat zal dat kindje ongelooflijk welkom zijn bij jullie he?
Veel liefs,
Patricia

Oh wat fijn zeg eindelijk goed nieuws voor jullie!!!
Lijkt me toch wel moeilijk om het andere kindje zo te zien.
Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet,je krijgt oerkracht om door te vechten maar nu komt toch de verwerking. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven.
Het is echt super dubbel maar ik wens je ook alle geluk in je zwangerschap. Ik duim dat alles goed mag komen en doe het lekker rustig aan,let goed op jezelf en laat je lekker verwennen!! Geniet er van meid want het is zo dat de kleine ukkepuk er is!
Succes!! Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan