Terug uit Leiden en goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Inge,

wat geweldig nieuws!! Wat zullen jullie opgelucht zijn. Maar ook wel een dubbel gevoel inderdaad. En wat is het dan toch weer moeilijk om je overleden kindje te zien.
Meid, jullie doen het geweldig!! Probeer er nu toch een beetje van te gaan genieten en luister naar je lichaam.
Fijn ook dat  je je kindje al voelt, dat maakt de spanning wat minder, hopelijk.

Ga zo door!!!

Liefs,

Ingrid

Meid,

Van harte gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!! rustig aan nu op naar het shoppen voor de babykamer!

liefs, Diane

Hoi Inge,

Wat heerlijk om positief nieuws te horen hoe dubbel het ook voor je moet zijn. Het lijkt me vreselijk moeilijk je andere kindje nog te zien en ik heb me even geprobeerd voor te stellen hoe dat moet zijn.  Ik vind het ongelofelijk moedig wat jullie hebben besloten en hoop dat je de rest van je zwangerschap zo zorgeloos mogelijk door mag komen.

Ik zal weer voor je duimen.

Groetjes, Nathalie

Hoi!
Wat een goed nieuws zeg!! We zullen de komende maanden voor jullie blijven duimen dat de kleine het maar goed blijft doen in je buik!! Jullie verdienen het!
Gr. Anne-Marie

hoi inge

wat een goed nieuws.heel veel geluk zit weer met tranenmaar dan van goede nieuws

liefs tara

lieve inge,

wat een geweldig nieuws!!! ik wist wel dat het een knokkertje zou zijn. ik heb de hele dag met mijn gedachtes bij jou gezeten en hopen dat alles goed zou zijn, nou beter kan gewoon niet nu.
en wat heerlijk dat je de kleine gevoeld hebt.

liefs miranda morgen 39 weken

Wat fijn om eens ander nieuws van je te horen. Hopelijk valt er nu een stuk onzekerheid van jullie af. Desondanks zal het dubbel gevoel toch wel aanwezig blijven. Probeer er nu lekker van te gaan proberen te gaan genieten.

Groetjes bg

hey lieve inge!!
ik heb net als vele anderen hier jou gevolgd, maar ik heb nog nooit gereageerd, ik moest altijd zo huilen na het lezen van jou berichtjes. maar ik ben zo blij en opgelucht dat jullie kindje het heeft overleefd!! ik vind jullie heel moedig en bewonderend  hoe jullie dit allemaal hebben moeten doen!
ik weet ook eigenlijk helemaal niet zo goed wat ik moet zeggen, het is toch behoorlijk dubbel. maar hopelijk kan je de rest van je zwangerschap gaan genieten nu.
heel veel liefs diana

Terug
Bovenaan