Terug uit Leiden en goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Inge,

Dit is geweldig nieuws. Nog voor de geboorte van jouw overgebleven kindje ben je al een supermoeder.

liefs
talke

Hoi lieve Inge,

Al het duimen van ons allemaal heeft dus echt geholpen!! Wat een geweldig nieuws toch en je voelt het kindje ook al mooi is dat hé!!!
Snap dat al de spanning je teveel werd daar in Leiden, sjonge het is ook allemaal erg dubbel allemaal, vooral als je het andere kindje ziet die niet meer leeft!!!! Vreselijk gewoon, hoop dat vanaf nu alles goed gaat met jullie samen en dat je samen met je partner toch wat kunt genieten van de zwangerschap!!!
Heel veel sterkte nog lekker rustig aan doen denk aan jullie wondertje!!!

Liefs Sandy

wat geweldig voor jullie!!!!
ik blijf voor jullie duimen dat het zo goed blijft gaan
en geniet ervan

veel liefs ikjes

Na alle droevige berichten is dit inderdaad goed nieuws. Probeer voorzichtig maar een beetje van je zwangerschap te genieten... en heel veel succes gewenst!
groet van Else

Pffff, wat fijn om dit goede nieuws te lezen!
Wat ik mij nu wel afvraag is is wat er nu met het andere kindje gaat gebeuren...?
Groetjes, Nicole

Lieve Inge,

Eindelijk eens goed nieuws vanaf jullie kant! super!!!
Ik wens je echt alle geluk van de wereld toe de komende maanden.
Nu maar hopen dat jullie kanjertje goed blijft groeien en dat jullie straks een heel erg mooi wonder op de wereld mogen zetten...
blijf je volgen, want ben echt benieuwd hoe het je zal vergaan.

liefs,
mama Peet

Hoi Inge!

Wat geweldig nieuws! Ik heb ook elke keer dat ik het forum opende gekeken of er al nieuws was van jou.
Doe inderdaad lekker rustig aan, en geniet van het wondertje dat nu verder mag groeien!

Groetjes Lilian
mama van Amy, 17-12-2006

Super nieuws zeg.
Wat fijn dat het goed gaat met jullie kindje.
Kan me voorstellen dat na alle spanning de emoties eruit moeten.
Doe rustig aan en luister goed naar je lichaam.

Liefs Rene

Terug
Bovenaan