Terug van ziekenhuis/follikel echo

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

We zijn na een helse rit vanmorgen te laat bij het ziekenhuis gekomen maar gelukkig was er nog iemand voor ons dus toch nog optijd....

De arts heeft een follikel echo gemaakt en was eigenlijk heel enthousiast....ze moest dat 'ding' wel heel hard heen en weer bewegen en dat deed best pijn maar het baarmoederslijm was een goede dikte en het/de ei(tjes) waren te zien....Ze vertelde dat we waarschijnlijk morgen al de IUI zouden hebben dus ik moest met spoed bloed laten prikken en ze zou me vanmiddag bellen.....Helemaal spannend!

MAAR: Ze heeft gebeld en ze dacht het toch verkeerd te hebben gezien want aan de hand van mijn bloed was er nog geen naderende eisprong en waarschijnlijk hing er een soort schaduw over het eitje en nou moet ik dus morgen wéér komen voor een 2de follikel echo.....Het is zo dat het lab bij hun op zondag gewoon dicht is, dus als ik dan m'n eisprong heb, dan heb ik gewoon dikke, vette pech!!!

Ik baal echt als een stekker! Kan het even niet meer opbrengen om het nog positief te zien!!

Wel ga ik morgen vragen dat als mijn ei op zondag is, ik niet gewoon doorverwezen kan worden naar een ziekenhuis waar ze wel op zondag insemineren. Ik vind het echt zo'n onzin! Dat hoort toch gewoon 7 dagen in de week open te zijn!!

Liefs Lynn.

Hee dat is idd wel balen ....

Maar misschien komt het allemaal wel goed en is je ei maandag of eerder als zondag blijf positief !!!

Maar buiten dat ik dacht dat het lab voor dat soort dingen idd 7 dagen per week open was !!
Het zou zonde zijn als je daarmee een maand zou verliezen !!

Ik hoop voor je dat je ei niet zondag is !!

Veel knuffels van mij !

Jeetje wat een verhaal!

Dat ze dan ook niet meteen goed kijken en je eigenlijk blij maken voor iets wat nog niet goed is!
Een schaduw over het eitje....dat betekent dus dat hij nog niet op springen staat?

Kunnen ze niet zaterdag einde van de dag insemineren? ik bedoel, het zaad blijft toch iets langer leven? en dan voor de zekerheid ook nog eens maandag? denken zij daarin niet mee?

Probeer positief te blijven Lynn!!
Kom op! Of vraag naar een ander zh waar ze op zondag wel insemineren!

@Mascha: klopt, het eitje(s) staat nog niet op springen, dat dacht ze dus wel maar aan mijn bloed te zien nog niet! Tja...Ik ga maar wat vragen opschrijven voor morgen want ik vergeet de helft als ik daar ben....

Ik probeer ook wel positief te blijven maar ik vraag me weleens af: wanneer zit het gvd nou eens mee?!
Ik weet dat ik te hard van stapel loop door nu al te denken dat het wel weer zondag zal zijn maar ja....Dat is toch wel een logische gedachtengang?

Pffff....ben kapot! Overigens weer niet geslapen, misschien ben ik daarom ook wel extra prikkelbaar maar ik zou het zooooo zonde vinden als ook dit weer een verloren ronde is!

Oh Lynn, ik kan het me indenken hoor!!
Miss dat te weinig slaap meespeelt maar dan nog kun je dit zo ervaren, te weinig slaap of niet.

Ja ik zou ook gaan denken dat het dan zondag wordt, zul je net zien!!! Zo ben ik ook!

Schrijf alles op, ik weet op zo' n moment ook niet alles meer.
Ik hoop dat het jullie morgen meer duidelijheid geeft!

Nou ja zeg belachelijk dat ze niet op zondag insimineren! Ik weet van mijn zus dat ze dat wel doen! Rijnstate arnhem. Mijn zus doen aan kid behandeling. DUs als zei op zaterdag der ei heb kan je mooi dus zondag ochtend terecht. Zal zeker vragen of het een mogelijk is.

S6

IK ga heel hard voor je duimen dat je toch je eerste IUI hebt deze ronde........... zou toch belachelijk zijn als je doordat ze op zondag dicht zijn weeeeer een maand moet wachten!

Kom op meid!

Ik ga voor je duimen!

Trouwens: als ik zelf mijn vruchtbare dagen bereken dat kom ik uit op ongeveer 13 Maart.....dus maandag of dinsdag????? Ik wordt helemaal debiel van mezelf maar ik hoop zoooooo dat het niet die zondag is! :-( Als ik zondag aan houd dan zou dat mijn 14de cyclusdag zijn dus.......Dat kan indd ook! GVD!!

Terug
Bovenaan