Terug van ziekenhuis/follikel echo

Jeetje meis! Wat een (sorry voor mijn taalgebruik) klote bericht weer! En echt heel erg raar ook dat ze op zondag gesloten zijn! Op zo'n afdeling moeten ze toch juist weten hoe ver mensen al zijn als ze daar komen en dat iedere maand optimaal benut moet worden!

Ik ga voor je hopen dat je eisprong maandag/dinsdag is! Maar als jij je prettiger voelt bij een ander ziekenhuis moet je dat ook zeker doen! Het gaat wel om jou/jullie en dan moet je in een ziekenhuis zitten die 100% goed voelt!

Heel veel sterkte meis en ik duim hard voor je dat alles helemaal goed gaat komen deze ronde!!

Ja verschikkelijk dicht moet open zijn hopen dat je door woord verwezen ,, en mid ik ga duimen voor je knuffel ,,,,,marie

Lieve Lynn, kom op, je bent altijd zo dapper! Morgen zie je het weer allemaal met vertrouwen tegemoet! Liefs

hi,
succes morgen!

en goed van je om te vragen of je ergens anders geholpen kan worden als daar het lab dicht zit. want dat moet gewoon kunnen!

Och meid wat n tegenvaller, maar.... Nog niet bij de pakken neersitten hoor!
Wel gek, bij ons in t ziekenhuis doen ze het 7 dagen in de week. Als je iets niet kunt plannen....
Sterkte meid, ik duim voor zaterdag of maandag!

Jeetje Lynn, wat een verdriet spreekt hieruit. Hele veel sterkte en warme knuffels en misschien doe je er idd wel goed aan om over te stappen. Sterkte met je telefoongesprekken morgen.
Wenser

Hey Lynn,

Als je de overstap maakt naar Voorburg, hoop ikdat je er net zo tevreden over bent als ik!
Succes vandaag met de meting!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan