Terug van ziekenhuis/follikel echo

We gaan met zijn alle duimen dat je ei maandag is dan is er niets aan de hand !!!

Liefs

Hoi Lynn, Allereerst wat ontzettend balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Dan gan je helemaal speciaal naar zo'n ziekenhuis waar je denkt dat men over die vruchtbare dagen tenminste uitsluitsel kan geven en dan krijg je dit... Echt heel rot voor jullie!

Probeer aan de andere kant inderdaad positief te blijven, misschien is je ei morgen en misschien ook wel maandag! Ik zou zeker ene doorverwijzing vragen en het is ook echt goed om al je vragen op een briefje te schrijven, dan heb je daar in elk geval geen stress van!

Dikke kus en ik duim voor je meid!
Dat het deze ronde nu eens eindelijk raak mag zijn!
xxx

Oh Lynn, wat balen dat ze je eerst valse hoop geven.....

Maar geef de moed niet op meid!!!!!

Weet je nog, mijn klaagzang over mijn vent omdat hij niet op de goede tijd wilde klussen?!
Nou, dat was waarschijnlijk helemaal niet de goede tijd, haha.

Dus ik ga onwijs duimen voor je dat je ei in ieder geval niet op zondag is!!!!!!!!!!

Heel veel succes meid!

Meid wat een tegenvaller! Ik hoop zo dat het deze maand nog lukt om IUI te doen. Het is je van harte gegunt!

Liefs

Wat balen, joh! Bij ons gaat alles gewoon door, 7 dagen in de week... Misschien toch een keer richting Voorburg kijken? Wel raar dat je dan gewoon een cyclus over moet slaan, omdat ze op zondag dicht zijn. Als je een erg regelmatige cyclus hebt, zou het elke keer op zondag kunnen vallen...

Maaaaaar........ Het zag er bij jou binnen wel allemaal goed uit! Probeer die gedachte vast te houden, meid!

Liefs Daisy

Wel stom trouwens dat ze op zondag dicht zijn. Vruchtbaarheid is toch niet in 6 dagen te stoppen. Als je geen behandeling nodig hebt, bij stellen die wel goed vruchtbaar zijn, vrij je toch ook op zondag als je dan je ei hebt om een goede kans te maken?
Ik ben zelf christen, vind werken op zondag dus ook echt niet nodig, maar dit is toch iets heel anders. Zo van: dikke pech dat je ei op zondag is, we zien de volgende ronde wel. Beetje onmenselijk, alsof jij nog een maand kan wachten. elke maand is kostbaar.
En een ander ziekenhuis??

Zet m op!

Ach gos meis,..hou de moed erin!!!1Ik ga voor je duimen!Dikke vette kroel,...nance

Dank jullie wel meiden! Ik voel me echt heel erg rot! Heb net echt (heel zielig) in m'n bedje liggen huilen....Waarom is alles zo moeilijk en gaat niets vanzelf???

@Daisy: Ik heb wel besloten afhankelijk van morgen om Voorburg te gaan bellen en m'n hele zooitje daar onder te gaan brengen als dat kan....en dat lijkt me wel want een medisch dossier is landelijk op te vragen dus dat moet geen probleem zijn (lijkt me) Ik vind het gewoon ook prettiger als de echo's, bloed prikken en de IUI op één en dezelfde plek zijn.

Thanks lieverds!! Liefs!

Terug
Bovenaan