<p>Hallo. Ik zoek dames die met mij een groepje willen starten die IVF/IVF ICSI doen en die eind oktober of november een terugplaatsing hebben. Kan vers zijn kan cryo zijn. Graag rond deze tijd omdat we dan rond dezelfde tijd een terugplaatsing hebben en kunnen kletsen over hoe het gaat. Ik weet dat ik begin november mijn eerste cryo terugplaatsing heb van ICSI 1. Hier een beetje mijn verhaal in het kort. 30 jaar. Vriend vasectomy. Kinderwens eerste kindje voor mij dus eerste kindje van ons samen. Tese gedaan: 7 rietjes. Icsi 1 lang schema met decapeptyl en gonal f. 6 follikels. 8 eitjes. 5 bevruchtingen. Verse tp A kwaliteit embryo(vergeten hoeveel cellen) verse tp helaas mislukt. ? maar 3 blastocysten in de vriezer. Rustmaand ivm punctie. 13 Oktober gesprek over hoe we de cryos terugplaatsen. Natuurlijke of kunstmatige cyclus. Gezien mijn regelmatige cyclus(altijd 24 dagen) weet ik dat dit rond begin november zal zijn. Dusja hoop dat er wat dames zijn die ook rond die tijd een terugplaatsing hebben! ? ben ook benieuwd naar de verhalen van andere dames. Groetjes</p>