Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Mijn partmer en ik zijn gestart met ICSI, ik had 22 geoogste follikels, 12 bevruchte eicellen, en 8 sucesvolle embryo's op dag 5. Daarvan is er 1tje afgelopen maandag vers terug geplaatst, de andere 7 ingevroren. Hoe voelen/ merken jullie of een terugplaatsing gelukt is? Ik voel me heel normaal, behalve een beetje pijnlijk borsten door de hormonen (maar dat had ik al voor de terug plaatsing), en heb nu op dag 3 ook nog geen innesteling bloeding oid gehad. Wat merken jullie? 

Hey zwindo. Lang niet gesproken....
Ondertussen al een zwangerschap? Hier nog niet.
Paar maandjes natuurlijk aan het proberen na dat zn semen test goed terug kwam maar tot nu toe nog geen succes. Als het deze maand niet lukt ga ik weer ivf doen. Ben nu 9 dpo.... Denk eerlijk gezegd niet dat het gelukt is helaas.... Voelt gewoon niet goed voelt alsof ik ongesteld word. Begin er wel behoorlijk depressief van te worden.. kan af en toe echt niet geloven dat dit mijn leven is.

Deze groep is eigenlijk wel voorbij... Als ik jou was zou ik een kijkje op zwangerschapspagina.nl nemen. Veeeel drukker daar en heel mmm groepjes ook speciaal voor ivf en icsi

MelisserT ik heb jou berichtje helemaal gemist. ook wat periodes afwezig geweest, maar hier dus ondertussen een (tot nu toe) gezonde zwangerschap! Ik ben al 25 weken zwanger van een zoon. Ik heb dus ook een overstap naar het andere forum gemaakt. Het begin was ontzettend spannend. Een flinke bloeding gehad met het verlies van een stolsel van 2 cm waardoor ik dacht dat het alweer voorbij was, maar dit kleine ventje is een vechtertje en doet het hartstikke goed! Jou berichtje hier is ook alweer van wat maanden geleden. Ik hoop dat het jullie alsnog gelukt is en jij ook zwanger bent. 

Wauw!! Gefeliciteerd zwindo!! hier helaas nog geen zwangerschap maar ik heb ook lang stil gestaan en dus geen kansen gehad op zwangerschap... Iig ben ik blij te horen dat het is gelukt. Geeft hoop. Ik heb weer na maanden niks een mislukte tp gehad en een biochemische zwangerschap die natuurlijk is ontstaan. Nog 1 embryo over en daarna in behandeling in Amerika met sperma wat niet van een tese operatie is(wat veel beter is want met tese zaad heb je maar 20% kans ipv 50%) dus ik ga helaas nog ff door...

MelisserT reactie bleef weer even uit. Door de inlogproblemen van de site, het niet zo regelmatig meer checken van dit stukje van het forum en dat de nieuwe onderwerpen niet altijd even goed getoont worden duurde het allemaal even wat langer. 
Wat ontzettend jammer dat het bij jullie nog niet gelukt is, maar klinkt als goede hoop dat de kansen in Amerika mogelijk beter zullen zijn. Natuurlijk hoop ik gewoon voor jullie dat deze laatste embryo gewoon goed blijft zitten. Ik ben in ieder geval heel hard aan het duimen dat het jullie snel gegund is!

Terug
Bovenaan