Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hey zwindo.
Wat jammer dat je toch ongesteld bent worden... Gelukkig heb je nog 3 cryos! Deze keer heb je anderen medicatie gebruikt toch? Iig andere combinatie dus ik hoop dat dat toch een goede embryo voor je heeft opgeleverd.... Wel heftig dat je vriend hierna officieel wil stoppen.. had je hierna nog een poging die vergoed word of ben je dan officieel daar ook doorheen? Voor mij word het de laatste die vergoed word. Maar mocht t daar ook niet mee lukken en de reversal ook niet willen we de op zich nog wel 1 in de USA doen waar mijn vriend woont. Ik ga daar dan wsl ook ongeveer heen emigreren. Maar ik hoop wel dat het lukt met deze voor jullie en anders misschien toch nog ff een goed gesprek aangaan met je vriend. Hoe moeilijk het is(jullie hebben ook veel mee gemaakt) als 1 van jullie ooit met een gevoel moet level niet alles er aan gedaan te hebben is dat ook niet goed. Het is lastig. Ik ga echt voor je duimen ♥️♥️♥️♥️♥️

Het zwindo. Hoe gaat het met je? Ik hoop dat alles goed gaat met je.. met mij gaat het prima. Mijn vriends operatie is goed gegaan het zag er goed uit en er zijn nog cellen in z'n zaadleiders gevonden wat volgens zijn dokter een goed teken is en de kans op herstel wel iets groter maakt. Maarja ik heb veel angst de laatste tijd dat die tese die we eerst hebben gedaan schade aan heeft gericht en dat het daardoor verpest word. Of dat door IVF ik beschadigd ben ofzo waardoor natuurlijk zwanger worden dan niet lukt ofzo weet ik het. Ik wou echt dat we dit eerst hadden gedaan ipv IVF maarja heb gewoon advies opgevolgd van het ziekenhuis en heb daar spijt van. Hoofd draait over uren. Maar genoeg over mij... Ik hoop snel te horen hoe het gaat en weet je al wanneer je weer een tp hebt? Nog met je vriend gepraat?

Hee melissert!
Gaat hier goed hoor. Even heerlijk uitgelogd van alles en lekker genoten van mijn vakantie. Heb even lekker de knop kunnen omzetten en genoten met mn vriendinnen. Heel fijn! Nu weer terug en aan de klus in ons nieuwe huis.
Fijn dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk levert het inderdaad het op wat jullie hopen. Probeer je niet al te druk te maken over al die andere dingen. Je kan er nu uiteindelijk toch niets meer aan veranderen want het is allemaal al gebeurd. Probeer gewoon vast te houden aan het goede nieuws en dan hopen dat de operatie ook echt goed geslaagd is qua herstel. Zal heel hard duimen dat het dan hierna snel mee mag lukken.
Hier weer in de wachtmaand. Merk wel dat er weer wat gebeurd in mn onderbuik dus zal vast een eitje aan het groeien zijn. Dat geeft ook wel weer vertrouwen dat mn lichaam alles weer netjes oppakt na alle hormonen spuiten. Over een kleine 2 weekjes hebben we ons evaluatiegesprek dus even kijken wat daaruit gaat komen. Verder nu lekker even bezig in ons nieuwe huis met klussen. Hopen dat die in juli opgeleverd gaat worden (maar mogen gelukkig al wel klussen in de woning zelf).

Hey zwindo. Hoe is het? Waar sta je nu?

Hier gaat oke. Operatie is gelukt soort van.. lage count en slechte kwaliteit. Dus ga daar voorlopig niet zwanger van worden. Hopelijk word t beter in de toekomst. Maar ik mag een nieuw traject starten in september dusja. Spannend.

Hoi MelisserT,
Positieve is wel dat er in ieder geval iets is gelukt. Wordt het hierdoor sowieso een ICSI traject? Ik weet niet hoe het werkt met zulke hersteloperaties, maar hopelijk kan het alleen maar beter worden. Heb je ook al gekeken naar het slikken van suplementen voor mannen die bijdragen aan de zaadkwaliteit? Wellicht is dat ook nog een goede aanvullende optie die het helpt beter te worden.
Hier is een heleboel en ook helemaal niks gebeurt. We hebben tijdens ons evaluatiegesprek te horen gekregen dat het advies was om extra onderzoeken te laten doen die alleen in Duitsland worden gedaan. Weefsel werd wel hier in NL afgenomen, maar dan opgestuurd. Eerste uitslag van 1 van die onderzoeken was positief. De andere uitslag krijgen we begin september. Dus tot die tijd ligt het bij ons ook even stil. Verder kreeg mijn man ineens te horen dat zijn contract niet werd verlengd, kregen we te horen dat mijn schoonvader uitgezaaide longkanker heeft, heeft de oplevering van ons huis nog meer vertraging opgelopen (maar zitten we er nu wel al in terwijl het nog niet helemaal af is)en is er een ontzettende familieruzie ontstaan waarbij ons een heleboel dingen worden verweten, maar andere mensen gewoon echt niet hun hersenen gebruiken of enigzins begrip tonen voor onze situatie. Dus eigenlijk was die "verplichte" rust ook niet heel vervelend en ben ik zo verschrikkelijk blij dat we in ons eigen huisje zitten (ook al is het nog niet af). We maken nu wel lange dagen, met overdag werken en 's avonds nog dingen klussen/uitpakken. Maar het wordt allemaal steeds mooier en steeds meer af. 
Ik ben heel erg benieuwd wat we over een kleine 2 weken te horen gaan krijgen. Hopelijk zijn de uitslagen allemaal goed en kunnen we voor een nieuwe terugplaatsing gaan in september.

Hey zwindo. Ja mijn vriend is ook bezig met supplementen enzo. En ja het kan beter worden... Maar het was nu nog echt niet goed dus mocht t de goede kant opgaan kan dat wel een tijdje duren. wij gaan gewoon een icsi traject in met het zaad van de tese. De herstel operatie heeft die niet via ons ziekenhuis gedaan maar in America. Gezien er nog van alles mis kan gaan wil ik niet dat hij straks zaad inleverd en er straks geen zaad is of alleen super slecht zaad er is op het moment te veel risico. Het litteken weefsel kan er nog voor groeien. We hebben wel besloten dat als deze ronden mislukt en er is nog zaad aanwezig we ons eventueel 4e behandeling ergens anders doen. Welke behandeling dat word hangt af van de kwaliteit van het zaad... Icsi. Normale ivf of Misschien wel iui. Of misschien gebeurt er een wonder en kan t natuurlijk.. maar daar reken ik niet op. Mocht dit weer mislukken en het zaad is weg dan moeten we zien of we eventueel ergens of bij t ziekenhuis waar we nu zijn nog een behandeling doen met onze rietjes die over zijn of het gewoon helemaal over in America doen(denk t niet dan zou die weer een tese moeten doen) of toch een behandeling met een donor. Dus we hebben voor elk probleem wel een oplossing haha. Hopelijk lukt het nu gewoon!
Oke wat goed dat de onderzoeken tot nu toe goed zijn. Hoop dat dat zo blijft. En dat t nu ook ff goed gaat bij jou. Wat vervelend voor je vriend ook van de vader.... Geen woorden voor. Ja familie is altijd ingewikkeld vaak heb je t idee dat je alles moet pikken omdat het familie is.. nou nee. Als hun heen begrip voor je hebben moet je t ze lekker uit laten zoeken. Jij en je vriend hebben al genoeg aan jullie hoofd. Ik voel me de laatste tijd ook een beetje bedrukt. Mijn broertje en zn vriendin hebben net hun zwangerschap aangekondigd.... Best wel moeilijk voor me. Het is niet dat ik het ze niet gun maar het is zo confronterend.......  Hopelijk krijg je snel goed nieuws over je behandeling en is je huisje ook snel af. :)

Dat zijn nog een heleboel mooie opties die mogelijk zijn voor jullie. En zoals je zegt wie weet onttrekt zich een wonder en ben je misschien wel ineens natuurlijk zwanger. Ik duim voor jullie dat het snel mag lukken. Jullie hebben nu ook alweer een hele weg ervoor afgelegd. 
Ja opzich gaat het met mij wel ok. Merk wel dat ik moe ben van de laatste maanden en de onrust. Die familieruzie speelt bij mijn schoonfamilie en kan dat wel redelijk naast mij neerleggen. Alleen wel heel jammer dat dit nu net allemaal gebeurt nu we juist bij hen in de buurt zijn gaan wonen. Hierdoor mis ik mijn familie wel wat meer. We zitten nu gelukkig wel lekker in ons eigen huisje en dat voelt ook al echt wel als thuis aan. Alleen moet er nog zoveel gebeuren, waardoor ik nog wel wat onrust ervaar. Hierdoor twijfel ik nog enigzins of ik wel al een tp in september zou moeten doen wanneer de uitslagen verder goed zijn we we voor een tp zouden kunnen gaan. Aan de andere kant staan we nu ook alweer sinds eind mei helemaal stil, dus kriebelt het ook wel weer om stappen te ondernemen. Dat van je broertje is inderdaad erg lastig. Hebben ze wel enigzins rekening met jullie gehouden met de mededeling of weten ze niet van jullie traject? Mijn broertje en zn vriendin hebben bij ons aangegeven dat zij ook op korte termijn aan kinderen zouden willen gaan beginnen. Die zijn nu een verre reis aan het maken maar zouden daarna wel actief willen starten met hun kinderwens. Ergens hoop ik dat ze die toch nog ietsje willen uitstellen omdat mn broertje zn vriendin op die vakantie ten huwelijk gaat vragen en dat ze zoiets heeft we stellen het nog even uit zodat ik helemaal strak in mn jurk kan. We gaan het zien. Voor nu stel ik het heel erg op prijs dat ze de moeite hebben genomen om het ons zo te vertellen. Daartoe zijn ze ons in principe niets verplicht. Ik denk dat ik volgende week even het gesprek afwacht met de arts en dan kijk/beslis welke keuze we dan gaan maken. Ik ga deze week ook even flink wat stappen proberen te maken in huis qua opruimen en spullen op hun plek zetten. Wie weet dat ik dan wat meer rust voel en denk van het voelt goed om het nu te doen. Stiekem hebben we wel ook al een beetje spulletjes gehaald om een baby/kinderkamer mee in te kunnen richten. 
Misschien dat we straks toch ook weer redelijk gelijk lopen als jij in september start en ik toch ook rond die periode een tp krijg. 

Hee MelisserT,
Ik was benieuwd of jullie alweer gestart zijn en of het allemaal een beetje voorspoedig gaat. Ik kan me voorstellen dat het allemaal weer heel erg spannend is. Hier in ieder geval een tp gehad van een mooie cryo. Nu dus weer in die verrekte wachtweken. Morgen is het nog een "weekje", haha klinkt kort maar duurt oh zo lang. Ik ben in ieder geval aan het duimen voor mooie resultaten voor jullie. 

Terug
Bovenaan