Terugplaatsing gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Na een spannend uurtje wachten werden we vanochtend om 9.15 uur gebeld. Er waren tijdens de punctie 5 eicellen gevonden. Hiervan waren er 4 goed. Deze 4 zouden allemaal m.b.v. ICSI bevrucht worden. Helaas blijkt mijn eischil (de rand waar de zaadcellen doorheen moeten, en dus ook de injectienaald) heel hard te zijn. Tijdens de ICSI poging zijn daardoor al 2 eicellen kapot gegaan. De andere 2 bleken wel toegankelijk te zijn, deze waren alletwee bevrucht. Slechts 1 daarvan heeft zich doorgedeeld. Vanmiddag is dit mini-embryo'tje teruggeplaatst. Op zich een heel apart moment, vooral omdat ik echt op klappen stond. Maar het is wel bijzonder om mee te maken. Nu maar hopen dat het blijft zitten en uitgroeit tot een mooi kindje!

Liefs, Ibbeltje

wat spannend zeg!!!!!
gelukkig dat er toch nog ééntje goed is he?
heel veel succes voor de komende tijd...rustig aan hoor!!!
natasja

Hoi, heel veel succes, vooral met het wachten..

Gr. Leeuwtje

Hoi Ibbeltje,

Er hoeft maar 1tje goed te zijn. Mooi he hoe die naar binnen gaat. Heb je het goed gezien?

Nu 2 weekjes wachten. Ik wens je veel succes. Dit is het ergste gedeelte. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken hoe moeilijk dat ook is.

Ik zal hard voor je duimen.

Liefs
Nicole

hoi hoi

Oh, wat spannend !! Inderdaad, er hoeft er maar één succes te hebben !! Ik duim voor jullie en jullie mini-embryootje mee !!! Sterkte op het wachtbankje

Hé Ibbeltje,

Gelukkig zeg, ik schrok toch wel een klein beetje (dat ik niks van je las). Het 1ste wat ik dacht was; het zou toch niet mis zijn hé.
Dus nu heb je een mini-mensje in je buik, geweldig toch. Er hoeft er uiteindelijk maar 1 goed te zijn. Hebben ze je verteld van welke kwaliteit dit embryotje is? Wel jammer dat het bij de andere eitjes mislukt is.

We gaan in ieder geval allemaal heel hard duimen voor dit embryotje, dit moet hem echt gaan worden.

Maak je vast een plekje voor mij warm op de sofa, want ik hoop toch echt dat ik morgen aan kan schuiven.

Heel veel succes in deze lange wachtwkn.

Kruimel

Hoi Ibbeltje,

Éen goede embryo is genoeg!!!!! Laten we hopen dat alles oké blijft gaan en succes deze 2 wachtweken!

Groetjes Kippie.

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties en geduim!  Het heeft in ieder geval geholpen. Nu maar hopen dat dit emmy'tje lekker blijft zitten en flink doorgroeit.
In ieder geval zijn we al een heel eind gekomen.

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan