Terugplaatsing gehad

Lieve Ibbeltje, gelukkig maar dat er bevruchting heeft plaatsgevonden, ik was toch wel in spanning voor je hoor, klinkt vreemd misschien, maar ik hoopte zo voor je dat het gelukt zou zijn.
Nou meid, het begin is er, en nu dikke duimen voor je draaien dat tie blijft zitten. Heel veel succes de komende wachtdagen en ik blijf je in de gaten houden hoor.
Wij hebben as. woensdag een gesprek met de gyn, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Vrijdag vertrekken we heerlijk voor een weekje richting de sneeuw en als we terugkomen hoop ik dat je goed nieuws voor me hebt.
Als je me dus volgende week niet langs ziet komen op dit forum dat is het niet dat ik niet meeleef, maar dan zijn we  even weg!

Hou je sterk he!

Kus, Pleun

Hoi Pleun,

Bedankt voor je medeleven! Ik waardeer het enorm, ik moet ook nog steeds aan jou denken. Ook de afgelopen week, omdat mijn verhaal heel sterk op dat van jou leek. Ergens vond ik het gewoon vervelend dat er bij mij wel een eitje bevrucht was, terwijl dat bij jou niet het geval was. Ik gun het jou ook zo erg!
Hopelijk levert het evaluatiegesprek flink wat informatie op en kan je dan weer met goede moed en uitgerust aan een nieuwe poging beginnen. Laat je wel even weten wat de arts heeft gezegd? Ik ben erg benieuwd.
Ik wens je heel veel plezier tijdens je weekje wintersport. In ieder geval is het nu wel aan het sneeuwen!!!! Geniet ervan en kom lekker uitgerust weer terug (zonder gebroken beentjes).

Dikke knuffel, Ibbeltje

Hoi Ibbeltje, bedankt voor je lieve berichtje. Mijn rode duivels zijn vandaag doorgekomen en ik ben er echt zo beroerd van, ik heb nog nooit zo'n buikpijn gehad als momenteel. Heb net een heleboel chocoladekoekjes op, ik dacht misschien helpt het wel, maar nu heb ik er spijt van, zonde van mijn Sonja Bakker dag, die is nu helemaal verpest, maar goed................

Wij gaan lekker skieen, hebben nog niet geboekt, want het sneeuwt nog niet echt lekker door in Oostenrijk, maar het gaat goedkomen hoor, ik voel het aan mijn water (hahaha).

Ik blijf voor je duimen dat de emmy blijft waar hij nu zit!

Kus, Pleun

Terug
Bovenaan