Terugplaatsing gehad

He lieve ibbeltje,

Welkom op de sofa....en er hoeft inderdaad maar één mini emmy ervoor te zorgen dat jij over 9 maandjes een klein muppie in je armen houd.
Zorg goed voor jezelf (of nog beter..laat goed voor je zorgen hahaha)

Gezellig dat je bij me bent komen zitten, op de sofa (nog 4 nachtjes slapen dan wil ik graag een mega pos.test maar ben ook zooooooo bang)

Zoen indy

Hoi lieve Indy,

Ik kan mij heel goed voorstellen hoor dat je bang bent om te testen. Dat zou ik ook hebben. Ik vond het gisteren al eng, laat staan over 2 weken. Vooral omdat ze in het ziekenhuis zeiden dat het nog maar 6-cellig was. Mijn alarmbellen gingen meteen rinkelen. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat als het emmy' tje niet goed was, ze het ook niet terug zouden zetten. Maar meid, ik ga enorm voor je duimen dat het een hele positieve test wordt, zodat je nog lang bij mij op de sofa kan blijven zitten . Hopelijk komt Kruimel er ook nog gezellig bij zitten. Heb je al last van zwangerschapsverschijnselen of helemaal niet?

Liefs, Ibbeltje

He lieve Ibbel,

Moet zo echt even wat gaan doen in huis (stofzuigen) en dan nog even een wandeling maken, maar kon het niet laten om nog even te reageren.

Ze plaatsen echt geen emmy terug als deze niet van voldoende kwaliteit is, dus maak je daar niet druk om. Probeer een beetje positief te blijven denken.

Verder voel ik nog helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, maar ben dus ook nog nooit zwanger geweest. Weet ook niet of dit een goed of juist slecht teken is (dat k geen zwangerschapsverschijnselen heb)

We zullen nog even   moeten door duimen vrees ik.

Liefs indy

Hoi Indy,

Ik zie natuurlijk weer allemaal leeuwen en beren! Ik weet ook niet wat je moet voelen hoor, ik ben ook nog nooit zwanger geweest. Erg he, ik moet ook nog van alles doen maar ik zit voortdurend op het forum te kijken of er nieuws is. Ik leef echt onwijs met jullie mee. Misschien vind je dit wel een stomme vraag, maar ik zou het wel leuk vinden om je MSN-adres te hebben. Praat in ieder geval een stuk makkelijker. Laat maar weten of je dat wilt.

Prettig weekend verder en wandelse!
Liefs, Ibbeltje

Hoi Ibbeltje,

wat een goed nieuws ook voor jou heel veel sterkte op het wachtbankje en ik hoop dat ook jij over 14 dagen mag schrijven dat je zwanger bent.

gr. linda

He Ibbeltje,
Ik ben ook een beetje forum verslaafd, maar helaas ga ik toch een poging doen om te minderen (of dat lukt). Het word bijna een obsessie en das nie goed toch? ik vind het wel gezellig maar kom nu bijna niet toe aan anderen dingen (mijn vriend hahahahaha nee zo erg is het nog net niet)
Ik leef zo erg met jullie mee allemaal dat ik ook het liefst de hele dag achter de pc zit. Maar ja...ik heb afgesproken met mezelf (haha) dat ik 2 keer per week mag reageren op mailtjes e.d. Gelukkig heb ik het de komende dagen ook veel te druk hiervoor, maar ik vind het echt wel reuze gezellig hier op de sofa en zeker nu kruimel er ook bij is komen zitten.
Ik heb geen msm, dus helaas (lijkt me voor mij ook niet echt handig.....met m'n pc verslaving

Ik zal af en toe stiekem lezen hoe het met jullie gaat, maar laat jullie zeker weten of ik goed nieuws of juist slecht nieuws heb.

We blijven duimen!!!!   liefs indy

hé ibbeltje,

wat fijn dat je een terug plaatsing hebt gehad.
ik wens jou ook veel suxes met je wachtweken.
wat spannend zeg.
en hoop op een goede uitslag!!

groetjes, jana.

Hoi Ibbeltje,

jij ook heel veel suc6 met afw88 en ik zal voor je duimen dat het goed zal gaan!

Groetjes van Janu

Terug
Bovenaan