test: eerst niet, iets later heel vaag streepje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik zit alweer in ronde 11(ofzo) van mijn 2e kindje. Mijn cyclus varieert van 25 tot 32 dagen. Vandaag was de 31e dag en toch maar getest. Eerst helemaal niets. Maar na een paar minuutjes toch een heel vaag streepje.........

Ik durf er toch niet op te hopen. Ben zo bang dat ik het zag, alleen omdat ik het zo graag wil zien... Heb wel 10 keer gekeken. En alle 10 de keer zag ik hem.
Hoop zo dat het raak is deze keer. Ben het hele gedoe van zwanger raken zo zat.Heb al zoveel mensen van dit forum zien verdwijnen naar de zwangerforums. Is erg frustrerend (vandaar dat ik hier niet veel meer ben en veel mensen mij niet eens kennen).

XXX Vetje

hee vetje
tjee dat is al weer een tijd dat jullie bezig zijn.
hopelijk heb je het goed gezien, morgen weer testen?
ik ben bezig in de 2de ronde voor 1e kindje, en nu 4 dagen overtijd, morgen testen dus spannend. ik stik van de zenuwen
vetje ik duim voor je!!!!!!!
groetjes mayo

Hey vetje,

Nou dan denk ik dat je in je handjes mag klappen hoor!
Je bent gewoon zwanger,als je 10 x gekeken hebt en je ziet een streepje,of ie nu vaag is of duidelijk!
Die streep is er!!

Groetjes wendy

Hey mayo,

Hoe gaat het met je?
Zal niet meevallen he, op je werk als juf tussen de kindjes!Maar nog 1 dagje en je weet het!

Groetjes

Hey, mayo.

Voor jou ook spannend. Laat je even weten hoe het afloopt?
XXX

Hoi Vetje,

Volgens mij ken ik je nog van toen ik op het forum zat.
Ik ben toen ook zwanger geworden en weer een tweede miskraam gehad.
Ik denk dat je zwanger bent, ik had bij beiden zwangerschappen ook vage streepjes, en toch zwanger. Probeer het over een paar dagen nog eens, je zult zien dat hij dan duidelijke is.
Ik mag gelukkig vanaf deze maand weer proberen zwanger te worden, dus we zijn druk aan het klussen om de dag.

Liefs, Go

Vanmorgen maar weer een testje gedaan..in 1e instantie geen streep maar wederom een paar minuutes later wel..... ok, zal ik dan maar geloven dat???? Nee, ik durf het nog steeds niet. Over een paar dagen maar weer proberen....

XXX Yvet

quote: vetje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2006 09:19:18'));

Vanmorgen maar weer een testje gedaan..in 1e instantie geen streep maar wederom een paar minuutes later wel..... ok, zal ik dan maar geloven dat???? Nee, ik durf het nog steeds niet. Over een paar dagen maar weer proberen....

XXX Yvet

Aaanvulling: weer een vaag streepje   na een paar minuten

Terug
Bovenaan