test: eerst niet, iets later heel vaag streepje

Hey hoi,

Als de test zo licht blijft , zou ik maar contact opnemen met je ha.
Niet om je bang te maken ofzo....maar heb weleens gehoord dat je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook licht positief kan testen.
Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap blijft het hcG hormoon op een bepaald niveau geloof ik.
Hoeft natuurlijk niet zo te zijn,maar toch wel iets om in de gaten te houden omdat het best gevaarlijk kan zijn. Dus als je veel pijn hebt...ook in de gaten houden.

Maar als je lichte streepjes hebt is er in ieder geval iets in je lichaam aan de hand.
Ik zou gewoon zohiezo je ha bellen voor een bloedtest ofzo...
Hopelijk ben je gewoon goed zwanger,want gun het je wel...je kent mij waarschijnlijk niet,maar voor mij ben je wel 1 van de oude bekenden hier op het forum...

Veel succes,

liefs Jacqueline (Bri)

hee verje
tjee dat is balen die onzekerheid. ik begrijp wel wat je bedoelt. ik zit op dag 35 en nog niks te bekennen. 1ste test was negatief morgen nog maar eens voor de zekerheid zo een test doen maar ik denk dat ik samen met miriam een recordpoginag langste cyclus ga doen.

is het geen idee om bloed te laten prikken bij de ha????? dan weet je misschien iets meer.
mijn schoonzus kan namelijk zelf niet testen, ze maakt een te lage hoeveelheid zwangerschapshormoon aan en moet dus altijd een bloedtest laten doen bij de ha.

ik hoop voor je dat het toch raak is (en voor mezelf natuurlijk)
heel veel sterkte in deze onzekere tijd.
groetjes mayo

Even geleden dat ik hier ben geweest. Ben ondertussen natuurlijk gewoon ongesteld geworden . Wel een persoonlijk record gevestigd met 34 dagen.

Morgen ga   ik voor een baarmoederfoto bij de gyn, dus dan wordt alles van binnen eens bekeken. Zie er wel tegen op maar als het voorbij is, ben ik zeker blij dat ik het gedaan heb.

Voor iedereen die ondertussen wel zwanger is; gefeliciteerd! En de niet zwangeren onder ons: Succes!!!

XXX Yvet

Hoi Vetje,

Balen zeg! Je bent toch altijd stiekumpjes aan het hopen dat het raak is en als zo'n test dan ook nog zo onduidelijk doet.

Succes bij de gyn!

Groetjes
Sylvia

Terug
Bovenaan