test: eerst niet, iets later heel vaag streepje

Hoi Yvet,

Ik denk nog steeds dat je zwanger bent, maar probeer het nog eens over een paar dagen. Dan weet je het zeker.
Wel moeilijk hoor, deze situatie. Ik heb het ook meegemaakt.
Bij beiden zwangerschappen een vaag streepje, maar toch zwanger.
Na een week deed ik dan nog een test en daar kwam een vette dikke steep uit.

Liefs, Go

Na 10 minuten is de test (bij de meeste merken)  niet meer betrouwbaar, als je het streepje zag voor die 10 minuten dan ben je zwnager, na die 10 minuten dan zit je nog steeds in onzekerheid.

Gooi er eens eend igitale CB tegen aan, die zegt gewoon Zwanger/Niet zwanger.

Succes

Miep

Nou, ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor!!!

Gefeliciteerd!!!

Vaag streepje of niej, een streepje is een streepje!

Hoi,

Ik hoop en denk dat je zwanger bent hoor. Ik weet er alles van, het lange wachten. Wij zijn al 9 maand bezig. Vandaag mijn NOD en tevens mijn langste cyclus. Ik heb gisteren testen besteld via Babybrabbel. Als die binnen zijn ga ik testen.
Succes jij!
Evelise

Nou, weer een paar dagen en een test verder, en nog niets wijzer. Wederom eerst niets en na een aantal minuten (welgeteld zo'n 6) een heeeeel vaag streepje. Mijn man heeft het nu ook gezien, dus hoef ik niet aan mezelf te twijfelen.

Alleen, naar mijn idee had hij toch wat duidelijker moeten zijn dan de vorige testen. Ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben. En ben ik volgende week nog niet ongesteld, dan ga ik idd mar eens een digitale halen, dan weet ik het zeker.

XXX Yvet

Na 6 minuten pas, da's wel lang hoor, maar goed zolang je nog niet ongesteld bent is alles mogelijk.
Ik denk dat je er goed aandoet om gewoon nog even af te wachten en na een week weer te testen. Anders kan het zo'n teleurstelling zijn.

ik hoop dat je volgende week duidelijk nieuws heb. Zelf vind ik die digitale testen ideaal. Gewoon lekker duidelijk. En dan niet na de test nog weer naar het staafje kijken he, gewoon alleen maar het venster aflezen.

Succes

Miep

PS: kan je niet eens bellen met de infolijn van de fabrikant van jouw test, eens horen wat zij er over zeggen.

Hoi Yvet,

Ik heb zaterdag getest en zag ook een heel vaag streepje na een paar minuten (test van DA eigen-merk). Ik ben toen direct de stad in gegaan en heb een test gekocht van clearblue (geen digitale), daar moet een plusje ontstaan en niet alleen een streepje. Bij mij werd toen direct duidelijk dat ik wel degelijk zwanger ben!

Misschien een idee om zo ´n test te halen??

Succes in ieder geval.

liefs Linda

Hoi Linda,

Ik heb al getest met Clear blue en met streepje bedoelde ik ook die van boven naar beneden.
Ik wacht wel weer af. Geloof niet meer in een zwangerschap. Dus, maar wachten op die duivels....

XXX Yvet

Terug
Bovenaan