test eerst positief maar nu negeatief!

Verloskundige is toch 24 uur per dag bereikbaar? Ik zou gewoon bellen , lopen stressen is helemaal niet goed stel het zit er nog wel.. Denk aan je wondertje! Succes ik duim voor je mee !

Nee er heeft nog geen miskraam plaatsgevonden en dat hoeft ook niet. De test kan zelfs lichter zijn gewoonweg omdat je urine minder geconcentreerd is maar alle dingen bij elkaar zou ik niet helemaal gerust zijn. 

Ik ga morgen ook nog maar test kopen.. had ook vrijdag dus 1 keer bruine afscheiding met sliert. Omdat het 1 keer bij afvegen was maakte ik mij niet heel druk dacht zal me baarmoeder wel nog moeten opruimen oud bloed of iets.

Klinkt voor mij herkenbaar, sorry. Zo begon het bij mij ook. Mijn testen waren nog wel knaltesten,  maar toch een miskraam geworden 2 weken terug. Het kan twee kanten op, echt. Ik zou toch morgen eens met de verloskundige bellen. Wie weet kan ze je geruststellen of je door middel van een echo geruststellen. De onzekerheid vond ik echt verschrikkelijk. Sterkte daarmee en mijn duimen draaien voor positief nieuws! 

Ik had bij mijn miskraam helderrood bloedverlies net als bij mijn menstruatie. Had een clearblue gedaan die zei zwanger 1-2 weken en een paar dagen later kwam het bloedverlies. Toen na 2 dagen weer een clearblue test gedaan en daarop stond niet zwanger zo snel was het HCG hormoon dus ook uit mijn lichaam. Verloskundige gebeld en een week later gekeken met de echo waarop niks te zien was, mijn lichaam had het zelf al 'opgeruimd'. Erg verdrietig toen was het echt zeker dat ik het kindje had verloren.
Ze zeggen ook wel dat 'oud' bloed niks hoeft te betekenen. Dus ik zou als ik jou was even de verloskundige bellen zodat zij kan kijken dmv de echo. 

Terug
Bovenaan