test eerst positief maar nu negeatief!

Bedankt voor jullie lieve reacties.ik ga morgen de verloskundige bellen en overleggen.
Het heeft gelukkig nog niet doorgezet dus ik blijf hopen dat het goed komt..
Super naar om te lezen dat sommige net een miskraam achter de rug hebben, heftig.
Ik hou jullie op de hoogte!

Ik vind het lastig om te zeggen. 
Mijn miskraam begon met een heel klein beetje roze bloed verlies en daarna  niks en toen inderdaad geen hartslag meer. 
Maar bruin kan ook van de innestelling zijn geweest.
Test kan geen garantie geven of je nou miskraam krijgt of niet. Mijn 2e zwangerschap had ik ook lichte streepjes en nu toch echt 14 weken zwanger. 

juneM had jij meerdere keren bruin verlies of 1 keer? Want ik heb het vrijdag 1 keer gehad en daarna niet meer. 1 keer met afvegen.

net nog een test gehad en die was flink opgelopen vergeleken met de vorige keer gelukkig

Bij mij bleef het. Wel een aantal dagen met afvegen en verder niet. Daarna zette het pas door! Maar als je testen donkerder worden dan zou ik me proberen niet teveel zorgen te maken! 

Ik bloed al vanaf afgelopen dinsdag   met afvegen... derest is het op en af. Wel nog positieve testen... dus afwachten tot 7 februari dan weer een echo. Op de vorige echo was niks te zien.. dus of het is weg.. of het was nog te klein om te zien.. ik heb wel een goed gevoel weinig bloed verlies hoeft echt niet altijd slecht te zijn. ? ben benieuwd hoe het afloopt met je. Hou je ons op de hoogte

Mijn miskraam begon helaas ook met bruinverlies dat een week aanhield.. uiteindelijk misser abortion en met pillen miskraam opgewekt. Alles bij elkaar klinkt het njet veel belovend, ik hoop voor jou natuurlijk dat alles goed is.. 
bij bloedverlies mag je vaak gelijk een echo, zou hierop aandringen bij je VK anders zit je zo lang in het ongewist.
succes xx

Even een update, ik ben net bij de verloskundige geweest voor een inwendige echo omdat ik krampen heb en aan het vloeien ben. Er is nog wel een zwangerschap te zien maar geen kloppend hartje. Maar omdat ik nog maar 5 weken en 3 dagen zwanger ben volgens de echo kan ze het hartje zoiezo niet zien. Ik mag 6 feb terugkomen voor een echo en dan kan ze zien of de miskraam door heeft gezet en of alles schoon is. 
Als ik naar mijn lichaam luister is dit helaas niet goed en ga ik van het ergste uit. Krampen worden steeds heviger namelijk.
Liefs K

Terug
Bovenaan