Test gedaan en .......... heb jullie hulp nodig

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand ervaring met Clear Blue test... gisteren na 10 WC bezoeken toch test gedaan en op de test verscheen een heel licht streepje...    (had gisteren mijn NOD) Nu is mijn vraag heeft Clear Blue voorgedrukte streepjes? Ik heb me voorgenomen morgenvroeg een test te doen. Die van gisteren was eigenlijk meer om te kijken of ik wist hoe dat testapparaat werkte. Dus ben ook nog niet geheel getreurd meer spannend gevoel allemaal. we zitten overigens in ronde 2/3?? tja ben mijn data van dec kwijt?

Wie kan me helpen????????????????

Wat voor streepje bedoel je? Komt er een ;plusje tevoorschijn? of alleen een liggend streepje? Dit astreepje reageert nml. op iedere urine, het verticale streepje dat een plusje zou maken reageert alleen op hcg.
GRoetjes ieniemienie

PS: Ik heb de "awanger" /"niet zwanger" versie gebruikt de digitale. Er kwam niet zwanger te staan maar het streepje op het teststaafje (wat dus zegt dat je zwanger bent) was er heel licht... de andere was duidelijk aanwezig. Nu is mijn vraag zijn die streepjes voorgedrukt??

Sorry voor de onduidelijke weergave van mijn vraag...

Ik hoop voor je dat hij posi is meid!
Maar hoor van de digitale dat je niet naar het teststaafje moet kijken en alleen naar zwanger/ niet zwanger..
Maar ik duim voor je hoor!

Ok das duidelijk! Dus niet zwanger is niet zwanger... Ach ja het was 1700 uur s'middags en ben nog steeds niets ongi. Ik doe ook net als jij morgenvroeg een test. Op de een of andere manier ben ik er nog steeds van overtuigd dat s'ochtends testen veel beter is. Spannend he!! Nog een dagje meid en dan weten we het! GR Mi

Hoi hoi
Ja zeker spannend!
Ik hoop dat hij posi is!
Voor ons beide natuurlijk!
Maar wat ik je zei over die digitale test dat heb ik ook maar gehoord hoor weet het niet zeker!
Daarom zou ik nooit zo'n test willen hij zou mij namelijk echt in verwarring brengen!
Ik ga een kruidvat test halen zo!
Heb er nog 2 van clearview, maar ik vertrouw toch meer op de kruidvat!
HIHI

Hai

Ik gebruik ook de CB test maar dan altijd de gewone.
Als je heel licht een vertikaal streep je ziet issie positief
Daarna na 3 dagen nog een keer testen. Dan zou het streepje donkerder/duidelijker + moeten zijn.
Heb onlangs ook gelezen iemand teste (gewoon) 2x pos en met die digitale neg (niet zwanger

Succes

Dat is positief nieuws Gonny (dank je )
Morgenvroeg test ik nog een keer maar dan wel met de kruidvat test... die vind ik toch ietsjes prettiger in gebruik. Dat clear blue gebeuren met al die apparaten... als je nodig moet plassen s'ochtends werkt dat bij mij niet hoor... haha
Spannend duimen jullie voor me!! Gr MI

Terug
Bovenaan