Test gedaan en .......... heb jullie hulp nodig

Hoi!

ik zit met spanning jullie berichtjes mee te lezen :). Ik ga zaterdag testen, als het dan negatief is dan een week later nog een keer.

Die opmerking over een paar borrels drinken terwijl je misschien net zwanger bent vond ik niet zo tof. Ik werk namelijk met kinderen van wie de moeder heeft gedronken tijdens de zwangerschap. Ook al heeft de moeder maar een hele kleine hoeveelheid alcohol genuttigd, bijvoorbeeld 1 avondje gedronken, dit kan blijvende schade voor het kind veroorzaken zoals vertraagde groei, gezichtsafwijkingen of neurologische afwijkingen (slecht sociaal functioneren, hyperactiviteit, autistisch gedrag e.d.

ik wilde niet vervelend doen, maar gewoon even waarschuwen want in m’n werk zie ik de vreselijke gevolgen van drinken tijdens de zwangerschap.

groetjes en suc6 iedereen, peterselie

Ik ben het met je eens hoor peterselie maar de baby zit pas vanaf week 5 in bloedbanen en kan dan pas last / hinder ondervinden van jouw gewoontes. Echter weet je dus niet als je overtijd bent bijv. 4 dagen of je misschien al wel langer zwanger bent bijv dat je cyclus in ene korter was. dan ben je dus vijf weken of langer zwanger en dan zou het inderdaad problemen geven. En dan erbij ik vind het een raar en vreselijk ordinair idee om mezelf vol te gooien (want dat doe je met carnaval) als je misschien zwanger bent. We zullen het morgen zien! Ik houd jullie op de hoogte, ga overigens gewoon nog een keer met CB digitaal (zwanger / niet zwanger) testen want daar heb ik er nog eentje van liggen anders moet ik er weer een halen bij de kruidvat. En als ik jullie berichtjes zo lees komt dat helemaal goed. Tenminste er hebben er al genoeg posi getest met CB digitaal (zwanger / niet zwanger) wordt vervolgd.....

Voor de iedereen die morgen ook gaat testen TOI TOI TOI en laten we hopen dat we allemaal een zeer goed begin gaan maken van ons weekend...

Ik zeg ook niet dat je het moet doen want zelf zou ik het ook niet willen. Ik bedoel alleen dat als je een keer een borrel zou drinken (en je niet helemaal volgooien want dat is wat anders) het volgens mij in de prille zwangerschap kans klein is dat het kindje er wat aan over houdt. En iedereen moet het voor zich weten! Ken genoeg vrouwen die ook gerookt hebben tijdens de zwangerschap dat is natuurlijk net zo slecht!
Dus dan is dat even de wereld uit, ik adviseer niemand!!!! Ieder voor zich!

Tuurlijk Peterselie heb je gelijk, ik raad helemaal niemand aan om te drinken, geef alleen aan dat heel veel vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn en dan misschien wel een borrel hebben gedronken hebben en ze dan niet 9 maanden in de rats moeten zitten. Je kan het beter voorkomen natuurlijk want niemand wil een druppel drinken als je zwanger bent. Laat dat wel even duidelijk zijn, ik adviseer het niemand natuurlijk!!
Maar jij zal het wel weten vanwege je werk en als jij zegt dat  1 glaasje al blijvende schade kan opleveren dan zou niemand meer moeten drinken!
Succes allemaal met testen! Ik ben er morgen weer

We hoeven geen discussies meer te voeren want ik ga NIET drinken vanaochtend getest en HARTSTIKKE ZWANGER!!!!!!!!!!!!!! eindelijk.......... heerlijk gevoel.........

Vanmorgen in alle vroegte een test gedaan en wel de digitale van CB. Met kloppend hart want had graag mijn vriend een leuk verjaardagscadeau gegeven. Helaas verschenen de woorden "niet zwanger" in beeld. Omdat ik er toch echt van overtuigd was dat het ditmaal raak zou zijn gelijk een gewone test van Kruidvat gedaan. Weer verscheen vrij snel het lichtblauwe vage streepje. Het is nu  1 1/2 dag later dan toen ik de eerste Kruidvat test deed en de uitslag blijft een beetje hetzelfde. Niet erg donkerder geworden.
Nog steeds geen tekenen van de RD, zelfs geen gevoelige borsten die ik normaal gesproken een paar dagen vantevoren heb. Zit vandaag op dag 36 en dat is de afgelopen 8 maanden mijn langste cyclus ooit geweest. Stel dat ik dus wel zwanger zou zijn, kan het zijn dat het te vroeg is voor de digitale CB en dat het vage streepje op de Kruidvat test wel degelijk wat betekend? Ik heb nog 2 testen in huis van de digitale CB. Morgenochtend en zondagochtend nog maar testen en als het dan weer negatief is kan ik ervanuit gaan dat het dit maal niet raak was toch?? Ondanks de vage streep op de Kruidvat test???? Heel veel liefs en succes voor degene die nog gaan testen!!

hoi renske , ik weet niet hoelang je al overtijd bent, maar het beste is ( zeiden ze tegen mij) dat je als je het zker van wilt zijn ( nou dat wil iedreen) dat je beter na 2 weken overtijd pas testen, want niet iedrelichaam geeft gelijk dat bepaalde hormoon door( kweet de naam niet er van) nou veel s6 verder gr suzette

ojasolly miranda nog gefeliciteert veel s6 met je zwangerschap

Terug
Bovenaan