Test gedaan

Nou vandaag 6 dagen overtijd.
Ik kon het niet laten en heb net een test
gekocht.
Negatief, ben nou extra verdrietig.
Bij de action lagen babyslofjes met I love papa erop, ik dacht als de test nou positief is, en donderdagochtend weer dan pak ik die slofjes in en geef ze donderdagavond aan mijn man als hij weer thuis komt.
Maar dat geluk mag ik natuurlijk weer niet hebben.
Wat een klote dag wou dat ik die test nooit gedaan had.

kl*te. Ik had het zo gehoopt voor je. Ik kreeg gisteren geen enkele reactie geplaatst. Heb je het weleens eerder gehad dat je zolang overtijd bent geweest? Nou testte ik ook pas een dikke week later positief. Dus zolang er nog geen bloed is, is er nog hoop.

Als ik de laatste 3 jaar bekijk, dan is het of een dag of 2 te vroeg, precies op de dag, of uiterst een dag of 2 overtijd.
Het langste in die 11 jaar dat ik overtijd ben geweest is 8 dagen en dat is een jaar of 8 geleden geloof ik.
Ik had net krampen die ik de afgelopen dagen nog niet heb gehad, maar ik ga naar de wc toe en niets.
De krampen zijn nu weer helemaal verdwenen.
Ik heb wel de huisarts gebeld en het verhaal gedaan, de assistente zei wacht nog even tot vrijdag met de volgende test en mocht die ook negatief zijn maak dan voor volgende week even een afspraak.

Oh meis wat naar dat de test niet positief was..mag ik vragen welke test je hebt gebruikt. De Clearblue plus test gaf bij mij altijd het duidelijkste beeld...ik snap dat je enorm baalt nu, maar zolang je niet ongi wordt kan het toch zo zijn, die krampen kunnen juist een goed teken zijn...maar ja na al die jaren wil je dit helemaal niet van me horen he meis...snap ik heel goed hoor.

Kunnen ze geen bloed prikken? Dan weet je het meteen??

Sterkte en ik ga duimen draaien voor je!

Liefs Yosha

Hoi Yosha,

Het was een kruidvat test.
Ik kon het vanochtend ook niet laten bij de Action, ik moest daar toch wezen en ik heb toch die babyslofjes gekocht. Ik had een stille hoop dat de test gelijk positief was. En dan had ik morgenmiddag net voordat mijn man thuis zou komen nog een test gedaan. Ik had dan de test en de slofjes in gepakt.
Maar ja het zal eens meezitten.
En natuurlijk is alles nog mogelijk, maar vanochtend heb ik steeds krampen gehad en zulke krampen dat ik echt dacht nou is het er, maar gelukkig nog steeds niets.

Balen Meid....dat je test niet positief was en er nog steeds niks is!!!! ken helaas ook dat gevoel...alleen bij mijn komt het steeds door die stomme ustrogestan bollen, ik hoop voor jou dat je vrijdag positief test.. zou echt supper voor jullie zijn!!!!! ik gun het julllie zooo!!!!

Ik zal duimen voor julllie!!!

Hele Dikke Kuss en Knuffel Van Mijn Brenie

Ik heb het nu anders aangepakt.
Ik heb begin van de middag de huisarts gebeld, maar dat is zo een oetl.l die zei wacht maar een week want een bloedonderzoek kost veel geld.
Dus ik heb gelijk mijn gyn. gebeld.
Ik kon er gelijk naar toe om bloed te prikken en krijg vandaag nog de uitslag.
Ben op van de zenuwen.

ow spannend spannend spannend

in het bloed kunnen ze het namelijk eerder zien dan in urine

ik duim voor je meid

laat je het nog even weten hierro

groetjes moekje

Terug
Bovenaan