Test gedaan

Inderdaad wat een oetl*l...ZEG!!!!! als jij een bloed onderzoek wilt...dan wil je dat gewoon ja toch..!!! we betalen niet voor niks zorgekosten!!!! dus wij mogen ook wel is onze wil hebben!!!!

wat fijn dat je gyn je gelijk liet komen...

spannnend ik duim voor je dat je bloed onderzoek goed uitslaat!!!!

XXX Brenie

Jezus meid...wat vindt ik dat echt heel erg voor je... Wou dat ik je kon troosten..maar helaas...maar vanuit uit hier dan een hele dikke knufffel!

En heel veel sterkte meid!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Brenie

Het ergste vondt ik toen ik aan haar vroeg door de telefoon, hoe kan dit dan. Want ik kan de klok er altijd op gelijk zetten.
Het kan de leeftijd zijn zei ze.
Dat hakte er echt in.
Maar kan het ook zijn dat die bloedtest er misschien naast zit??????????????

Jeetje Meid...dit is echt heel erg voor je, ik hoop natuurlijk dat de bloedtest er naast zit! en wat nu verder dan wachten op je ong...of vrijdag toch nog testen??

Ik wacht nu gewoon af totdat ik het wordt of niet.
Heel de dag heb ik met vlagen dat ik het wordt, maar nog steeds niets.
Maar het wil er bij mijn niet in dat het aan mijn leeftijd lig.
Tuurlijk ik ben 37 jaar, maar mijn eisprong mijn gehele cyclus klopt altijd, dan zou ik het vreemd vinden dat het gelijk op deze manier gebeurd zou moeten zijn.
Ik heb inwendig zo een pijn (verdriet) ik heb nog nooit zo een sterk gevoel gehad.
Anders had ik vanochtend ook niet die babyslofjes met I love papa gekocht.

Jeetje meid, ik heb er even geen woorden voor. Ik had echt gehoopt dat het na zo'n lange tijd toch echt raak zou zijn. Het is zo vreemd dat je zo lang over tijd bent en zelfs een negatieve bloedtest hebt. Kan het niet zo zijn dat je een latere eisprong hebt gehad? Ik heb bij de oudste dus een late bevruchting en late innestelling gehad en bleef daarom negatief testen. 8 dagen later had ik pas een positieve test en was uiteindelijk ook 10 dagen later uitgerekend dan dat ik dacht. Terwijl ze toch precies wisten wanneer mijn eisprong was. Je leeftijd lijkt me ook nog niet van toepassing voor een verlate ongi. Heel veel sterkte meid en ik blijf nog even hopen op een wondertje!!!!!!

Een hele dikke knuffel van mij.

Hoi Supertje,

19 April was de eerste dag van mijn laatste ongi.
5 mei zou ik mijn eisprong hebben, het lig mijn bij dat ik 2 dagen achter elkaar het gevoel had van de eisprong.
Dat weekend + de vrijdag is er gesleuteld (haha).
Dus de 17e mei zou ik ongi. moeten worden.
Dus nu 6 dagen overtijd.
Ik heb ook gehoord en gelezen dat er vrouwen bij waren die na 8 dagen een negatieve test hadden, na 14 dagen een bloedtest ook negatief.
En zelfs bij de zwangerschap van 6 maanden gaven de testen negatief aan.
Nou praat ik over heel wat jaren geleden, maar mijn oma bleef 9 maanden ongesteld toen ze zwanger was. Ik wacht het nog een aantal dagen af en dan gooi ik toch test 2 ertegen aan.
Want ze zei me ook dat de HCG waarde 0 was.
Ik weet het allemaal niet meer.

Terug
Bovenaan