Test gedaan

Ik kan me voorstellen dat je het even allemaal niet meer weet zo. Want ook als je in het uiterste geval dan kijkt, ben je hoe dan ook overtijd. Laten we als voorbeeld 7 mei eisprong aan houden, en dan 14 dagen erbij kom ik op 21 mei uit. (dus als alles al iets later zou zijn) Het is nu de 23e en je hebt nog geen bloed gezien. Ik wil je geen valse hoop geven, maar naar mijn idee is het nog niet uitgesloten dat er toch een heel klein kansje is dat het misschien toch raak kan zijn. Er zijn er echt genoeg dat die pas veel later positief testen. Het is alleen zo klote dat je nu tussen hoop en vrees zit. En wat zou ik dat graag bij je wegnemen nu. Zolang dat bloed wegblijft, blijven we hopen en wie weet wat er over een paar dagen is. In ieder geval is je mannetje weer bijna thuis en ik denk aan je he!

Wat een rot nacht.
Een aantal keren wakker geweest, omdat ik krampen had. Ik had geen behoefte om van bed
af te gaan, dacht zie het wel als de wekker gaat.
Ik kom van bed vanochtend krampen waren vergeleken met de afgelopen week heviger echt zo van het is er nu. Naar de wc toe helemaal niets.
Ik heb nou nog steeds krampen en onderin mijn rug.
Mannetje is gelukkig eind van de dag weer thuis tot dinsdagochtend (nacht).
Inwendig hou ik me aan die bloedtest vast. Als dat negatief is, een 0 waarde. Dan is mijn inwendige hoop toch vervlogen.
Ik kan praten nu wat ik wil maar ik weet het allemaal ook niet meer. Ik ben gelukkig en ik ben verdrietig.
Supertje dank je wel weer voor je lieve berichtjes.

Even laten bezinken en over een paar dagen nog eens kijken. Er moet toch een reden zijn dat je ongi niet doorbreekt. Het kan ook de stress zijn, en dat is nou juist net zo moeilijk op dit moment. Ik snap wel dat je jezelf in bescherming neemt. Dan valt het nog tegen als het straks doorbreekt maar je houdt er in ieder geval rekening mee. Het is zo wel een emotionele rollercoaster. Ik wou echt dat ik meer voor je kon betekenen op dit moment.

Hoi Supertje,
Je heb helemaal gelijk.
Het is nu dag 7, vanaf vanacht tot nu toe met vlagen hevige krampen, zojuist had ik het even zo erg naar de wc toe en niets.
Een heel klein beetje bruinig, kan je op zich niets noemen, want dat had ik rond 11.00 uur ook al.
Maar ja we wachten wel af. Er zit niets anders op.

hoi meid,

Je mannetje zal inmiddels wel thuis zijn. Ik ben even een paar dagen niet of nauwelijks aanwezig, maar ik hou het effe in de gaten bij je. Ik denk aan je en hoop heel hard!

Ik ben blij dat mijn kereltje weer thuis is.
Ik kan nou niet slapen, omdat hij ligt te snurken als een oeros. haha maar hij ligt in ieder geval naast me.
Rond een uur of 15.00 uur is het wat doorgebroken. Ik moet morgen even aanzien hoe het dan is, want ik raak wel bloed kwijt, maar ik ben mijn krampen nou zo goed als kwijt, en het bloeden kan ik ook nog niet echt veel noemen (gelukkig) .
En normaal gesproken ga ik de eerste 2 dagen door de grond van de buikkramp, dan zit ik zeker op 3 advils op een dag. Ik hoef er zelfs geen ééntje in te nemen.
Maar zal even een glaasje drinken doen, en kijken of mijn oerosje wat stiller is.
Welterusten.

Terug
Bovenaan