Test na miskraam DIK positief

<p>Dag allemaal,</p><p>Twee weken geleden heb ik een miskraam gehad. Vrijdag stopte het bloeden en vandaag heb ik getest om te kijken of het hcg alweg is of mjnder wordt. Nu heb ik alleen nog nooit zo'n knal positieve test gehad als vandaag. Hij was binnen een paar seconden al zo paars als de controlestreep.. ik weet niet wat ik hier van moet denken..</p>

Pff wat een heftig verhaal ElsieJoy!
Ik heb vlak voor de miskraam (woensdag getest en vrijdag miskraam) nog getest. Toen was de rest nog een stuk lichter dan dat ie nu is. Er was toen wel een duidelijke streep, maar nu is ie echt knal! 

Kan ook zijn dat de urine dit keer geconcentreerder was. Sowieso goed om contact op te nemen met je vk. Zij kan je verder helpen, om zeker te weten of alles echt goed opgeruimd is. 

Heb contact gehad met de VK. Moet iver 2 weken weer testen. Dan moet ie negatief zijn. Er is geen kans meer op een intacte zwangerschap en nog wel op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Moet dit goed in de gaten houden. .
Merk dat ik hier toch weer een knauw van heb. Stiekem ga je toch hopen dat er een foutje gemaakt is.

Heb contact gehad met de VK. Moet iver 2 weken weer testen. Dan moet ie negatief zijn. Er is geen kans meer op een intacte zwangerschap en nog wel op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Moet dit goed in de gaten houden. .
Merk dat ik hier toch weer een knauw van heb. Stiekem ga je toch hopen dat er een foutje gemaakt is.

Hey Joorst, 
Wat het ook kan zijn is dat je baarmoeder niet helemaal leeg is na je miskraam. Zolang er een rest blijft zitten gaat de hcg niet volledig weg.... vind het wel gek dat je VK niet sneller een controle doet

Terug
Bovenaan