Test na miskraam DIK positief

Hoi ik heb dit ook gehad 23 april te horen gekregen dat het mis was , pillen gekregen om op te wekken . 4 dagen later kwam het eruit ziekenhuis geweest en alles was schoon ... paar dagen later weer hoop bloedverlies ziekenhuis gebeld , was mijn menstruatie zeiden ze . Op 29 mei weer heftig vloeien naar het ziekenhuis gestuurd en wat bleek er zat nog wat vast ! Alsnog gecuretteerd ... en twee weken later had ik mijn goede menstruatie en was ook pas het hcg uit mijn lichaam ... dus het zou goed kunnen dat er nog iets vast zit als je blijft vloeien 

succes 

Ik heb het destijds via de huisartsenpost gespeeld omdat ze ook niet wilden luisteren.
verteld dat ik erg last had en toename in pijn werd netjes geholpen en direct door een gynaecoloog gezien en wat bleek dat hij dus buitenbaarmoederlijk zat.
stel (hoeft zeker niet zo te zijn!) maar dat het zo is dan wil je echt geen twee weken wachten toch? Is nog gevaarlijk ook en als je miskraam niet los komt dan heb je ook hulp nodig. Je hebt een kinderwens dus ze moeten zuinig op dat soort zaken zijn en direct alles uitsluiten en dan kun je zelf beslissen welke actie je onderneemt en stel dat dit een nog intacte zwangerschap is, de wonderen zijn de wereld niet uit, dan zit je nu zo in onzekerheid. 
Bellen en er gewoon opstaan dat ze je nakijken! 

Bij mij duurde het ook best lang voor mijn testen negatief waren en zo'n 2a3 maanden voor ik ongesteld werd. Daarna wel weer snel zwanger. Als je het niet vertrouwd gewoon even huisarts bellen 

Joorst heb je ook pijn? Zo ja of het begint dan moet je direct de doktersdienst bellen hoor. Of je doet een leugentje om bestwil.. zeg gewoon dat je pijn hebt en bel! Dit is echt niet oké hoor! Alsjeblieft bel en lieg wat mij betreft 

Ik heb vandaag wat menstruatiepijn gehad en wat stolsels verloren. Heb nog niet gebeld, als het morgen zo blijft doe ik dat wel. 
Merk dat ik het een grote stap vind om te bellen. Er wordt steeds gezegd dat het normaal is, maar ik vind alles zo onzeker..

Als jezelf onzeker bent , echt gewoon bellen ! Jij voelt het beste wat je moet doen ... als ik niet gebeld had , had het helemaal verkeerd kunnen uitpakken ! Nu gaat alles zo goed dat ik zelfs al weer 16 weken zwanger bent en nu gaat alles zo goed ! 

Terug
Bovenaan