Test na miskraam DIK positief

Ik heb vrij snel na de start (dinsdag de 6e) een controle echo gehad. Toen leek het schoon. Daarom had ik nu ook verwacht dat de hc g al gedaald was en niet gestegen. Ik vind dit zo super onzeker en het is echt heel verwarrend allemaal. Wil het liefste naar huis en huilen in een hoekje..

Hoi Joorst. Heb je een tijdje terug ook gesproken hier op het forum. Heb alleen Mn profielnaam gewijzigd. Na al mijn negatieve ervaringen met mijn oude verloskundige heb ik een nieuwe gezocht die me wel gelijk wou zien. Ook daar duidelijk een vruchtzakje in beeld, zonder inhoud. Ik mocht ook eerder komen ivm bloedverlies bij jou zette het door las ik later op het forum maar ik heb 1,5 week licht bloedverlies gehad en daarna dus niks weer. En ik wacht nog steeds of op een miskraam of misschien een zwangerschap. Maar die kans was heel erg klein zei ze heel eerlijk. Ik vind je verhaal echt wat gek nu en zou dan ook aanraden een nieuwe verloskundige te nemen. Je maakt jezelf nu gek met allerlei gedachtes. Ik heb ook wel eens gehoord dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent. Hoe lang is het geleden dat je testte? Voor deze knal test bedoel ik. Xxx Beestjesfan 

Ik heb vlak voor mijn miskraam voor de een na laatste keer getest. Op 31 oktober, op 2 november een geconsteerde miskraam en toen brak het ook los. Op 6 november een echo waarin alles 'schoon' was. Afgelopen vrijdag bloedde ik niet meer, dus zondag getest en dit was de knaltest. Vandaag komt het bloedverlies weer op gang. De verlosku dige had de echo van de 6e weer bekeken en zei dat er geen kans is op een intacte zwangerschap. Er is nu eerder een angst voor een bbz.
Ik merk nu pas echt hoeveel het doet. Morgen zouden we eigenlijk onze eerste echo hebben.. dat doet mu extra pijn.
Wat erg dat het bij jou ook nog onduidelijk is Gegavi! 

Ik heb sinds gister weer een toename in mijn bloedverlies en buikpijn. Het lijkt nu net een normale menstruatie. Maar dat lijkt me niet kunnnen. 
Ik word hier zo onrustig en onzeker van. Ik lees overal dat het bloedverlies gemiddeld 2 weken duurt. Ik zit nu al met al op 3 en het begint weer..

Heb je je verloskundige al gebeld over je nieuwe bloedverlies? Hier inmiddels ook radeloos. Getest met clearblue op 19 nov: zwanger 1-2 week na bloedverlies getest op 1 nov: niet zwanger. Vandaag getest: zwanger 1-2 week. Blijft bizar dit. 

Ik vind persoonlijk dat ze direct actie moeten ondernemen dus doorsturen naar een gynaecoloog 
ik heb dit ook gehad (jaren geleden) maar als het buitenbaarmoederlijk zou kunnen zitten moeten ze snel actie ondernemen. En ik vind sowieso dat ze je duidelijkheid moeten geven dit is toch niet fijn die zenuwen en spanning. 
Zou op mijn strepen staan en je snel door laten sturen naar een gynaecoloog daarbij is je lijf ook belangrijk als je hier lang mee blijft lopen is ook niet goed. 
Sterkte! 

Ik heb sinds gister weer een toename in mijn bloedverlies en buikpijn. Het lijkt nu net een normale menstruatie. Maar dat lijkt me niet kunnnen. 
Ik word hier zo onrustig en onzeker van. Ik lees overal dat het bloedverlies gemiddeld 2 weken duurt. Ik zit nu al met al op 3 en het begint weer..

Terug
Bovenaan