Test negatief maar menstruatie blijft uit

<p>Hallo,</p><p>ik ben nieuw hier.</p><p>Ben al moeder maar zou graag nog een kindje erbij willen.</p><p>Ben nu in de 5e maand bezig.</p><p>Mijn cyclus varieert tussen de 26 en 29 dgn, zit nu op dag 31.</p><p>Heb al sinds 15 sept menstruatie achtige buikpijn, normaal ook erg pijnlijke borsten maar deze maand niet, alleen lijkt het alsof ik elk moment ongesteld kan worden.</p><p>Sinds vanmiddag ook erg misselijk dus ik dacht ik doe een vroege test van de action, deze was negatief.</p><p>Ben ik nu te ongeduldig of heeft iemand dit ook gehad, negatieve test en later toch positief?</p>

Geen ervaring mee, maar wel veel gelezen dat t vrouwen overkomt. Je kan ook een ander merk proberen, en ochtendurine natuurlijk. Maar je lijf kan toch ook best gek doen ineens, dus gewoon zo af en toe even testen zou ik doen. Kruidvat (2 voor 5 euro) schijnen best prima te zijn, ik was ook tevreden over die van sensitest.

Hier hetzelfde! 
Zit nu in ronde 3.. steeds een cyclus gehad van 27 dagen ben nu een dag overtijd en ook negatieve test. Had eerst ook apart gevoel in mijn onderbuik. Steeds voor ik mijn menstruatie kreeg had ik een paar dagen bruine afscheiding en nu niks. Heb wel veel last van witte afscheiding. 
Had ook nog een ovulatie test liggen en had gehoord dat je hier ook mee kon testen op een zwangerschap. Ik dacht ik probeer het gewoon deze zijn namelijk extra gevoelig en deze was positief dik positief!! En dat op dag 28 terwijl ik altijd 27 dagen cyclus heb lijkt me gek dat dan nu nog mijn eisprong zou moeten komen. Apart allemaal. Denk dat ik zaterdag nog maar eens ga testen. 

Vogeltjee,
hoop het voor je!
Ik heb eigenlijk dezelfde symptomen als een menstruatie, geen afscheiding ofzo. Ik wacht ook nog tot na het weekend af. 
Laat je nog wat weten?

Dat is logisch deed ik zondag maandag dinsdag en woensdag ook. Nu totaal geen gevoel meer dat ik ongesteld ga worden. Misschien komt dat wel weer geen idee!? 
Maar het is wel een opluchting stiekem als ik nog geen bloed zie ondanks dit niks bevestigd pff 

Terug
Bovenaan