Test negatief maar menstruatie blijft uit

Oh wat leuk.. ik heb zelf een broertje die een nakomertje is. Ik heb het er zelf ook met niemand over. Wil iedereen verassen ook al zal niemand er vanop kijken. Iedereen weet dat ik jong moeder wil worden. Denk alleen toch dat ik ze kan verassen. Zo blij met dit topic dat je toch anoniem met mensen kunt praten!

Bij ons weet ook niemand het zo is de verrassing idd des te groter. En fijn ja met andere vrouwen erover kunt praten. Dat merk ik nu wel omdat niemand het weet kun je ook je verhaal niet kwijt.

Jaa precies.. wanneer ga je weer een testje wagen? En welke gebruik je? Ik heb testen van sensitest. Nog 2 liggen hopelijk red ik het hiermee. Ga niet graag na een winkel hier in het dorp. Iedereen kent hier elkaar en zodra iemand het ziet weet heel het dorp het pff

Het kan zeker hoor eerst negatief testen en daarna toch positief  
Bij mijn eerste zwangerschap was de test op nod dag negatief en 3 dagen later alsnog een positieve test. 

Ju81, dat geeft weer een beetje hoop.
Vogeltjee, ik wacht tot na het weekend, ik had de vroege test van de action, dus waarschijnlijk zal ik wel niet zwanger zijn anders had deze test positief moeten zijn

Terug
Bovenaan