Test negatief maar menstruatie blijft uit

Goedemorgen,
ik heb de huisarts gebeld, zij adviseren om een normale (dus geen vroege test) te kopen en met de 1e ochtend urine te testen, ze zei 's middags kan je urine verdund zijn en daardoor te weinig hcg bevatten voor een positieve test.
Dus straks maar eentje kopen en morgen testen.

Ik weet het nu zeker ik ben niet zwanger.
Eigenwijs als ik ben net tóch de vroege test gedaan, had 'm toch liggen maar weer negatief, dus waarschijnlijk mn eisprong later gehad dan gedacht.
De app die ik gebruik is dan ook niet echt nauwkeurig.

Jammer.. apps vertrouw ik sowieso niet echt, je lijf kan ineens anders doen dan normaal enzo.. ik zou ook gewoon even afwachten wat er gebeurt als je er niet mee bezig bent (dus zonder temperaturen, ovu testen ed) want dan ben je vaak iets relaxter. Ik hoop overigens dat je alsnog snel positief test!

Hier het zelfde probleem, had zaterdag ongesteld moeten worden voel me ook echt zwanger alleen alle testen negatief. Vanmorgen bloed wezen prikken dus we wachten geduldig af

Hier nog steeds niks te bekennen. Wel af en toe weer gevoelige onderbuik.. wilde morgen vroeg weer testen en kijken als ik vanavond ook nog testen kan kopen van de kruitvat.. dan heb ik twee verschillende. Want heb nu ook de extra vroege en al vaker gelezen dat je beter de kruitvat kunt gebruiken dus ben benieuwd. 

Terug
Bovenaan