test was positief....

Ha Sabine,

Ook ik wil je voorzichtig feliciteren! Hopelijk maakt de schrik snel plaats voor blijheid! En kun je ook gaan genieten van een nieuwe zwangerschap.
Een tijdje geleden was ik ook 'bang' dat ik zwanger was. Heb er een nacht wakker van gelegen. En voelde mezelf heel dubbel: we hebben lang op de 1e moeten wachten. en op dat moment zat ik ook nog niet echt te wachten op een 2e (heb vreselijk moeilijke zwangerschap gehad). Uiteindelijk bleek het niet zo te zijn. Nu merk ik dat ik het niet zo erg meer zou vinden, al mag er best iets meer tijd tussen zitten.
En inderdaad, het is voor de kinderen wel leuk als er niet zo'n groot leeftijdsverschil is.

Hopelijk kon je vriend de 'verrassing'  ook een beetje verwerken.

Wilmi

Hoi Sabine,

Wow dat is inderdaad even schrikken maar jullie zijn dan wel n vruchtbaar stelletje samen!
Hopleijk voel je je goed en krijg je een goede zwangerschap en kan je na de schrik lekker genieten van het groeiende wondertje in je!

groetjes ramona

Bedankt voor alle reacties!
Ik heb gisteren meteen maar tegen mijn moeder verteld en die reageerde best positief.
Vriendlief is er ook ondersteboven van.

Ik vind het van mezelf allemaal niet zo slim...
Op mijn werk kan ik het voor mijn gevoel echt niet maken. Ook neem ik komend schooljaar (Ik werk in het onderwijs) ouderschapsverlof op. Nou, nu dus met zwangerschapsverlof wat eigenlijk niet allebei kan dus...

Maar ik wil ook niet te ver op de zaken vooruit lopen. Er kan nog vanalles misgaan.

Ik ben vooral bang dat ik hierdoor niet genoeg van mijn dochter ga genieten! Je bent toch lichamelijk weer aan het veranderen. En ik heb zo'n lekker meisje die ik alle aandacht van de wereld wil geven!
En ik heb nu 0,0 conditie. Eigenlijk zeg maar   min 10 conditie. Ik wilde dat nu 'lekker' weer gaan opbouwen. Dus ik ben bang dat ik straks helemaal niets meer heb.

Maar goed, ik ga eerst maar afwachten of alles goed gaat (en of het echt wel zo is...).

groetjes,
Sabine

Hé meid,

Wat een verhaal joh, ik kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent! Ik zou ook niet 1,2,3 happy zijn denk ik dus ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt! Ik wil je toch een voorzichtige felicitatie geven want het blijft een wonder hoor. Laat het een beetje bezinken je zult zien dat je dan vanzelf wat meer kunt gaan genieten, en wat je energie betreft misschien kun je hulp inroepen van familie of vrienden om je een beetje te ontlasten? Doe rustig aan en nogmaals (voorzichtig)  gefeliciteerd met  het kleine wondertje in je buik!

Groetjes,

Puk

quote: sdwaal reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 20:19:01'));

Hoi Bianca,

Wat vervelend voor je! Maar hoe wist je dat het niet levensvatbaar zou zijn??

gr,
Sabine

Hoi Sabine,

De dag nadat ik wist dat ik zwanger was kreeg ik van de arts te horen dat ik ontstekingen in mijn lichaam had zitten waardoor het vruchtje zowiezo zou worden afgebroken. Ze hebben bloedonderzoek gedaan , en er was een bepaalde waarde niet hoog genoeg. Zo wist ik dat. Heb het vruchtje nog wel kunnen zien voordat ze het weg hadden gehaald. het is ook zo, dat als je het weg laat halen de schade minder is als dat je een miskraam krijgt, wat ik dan zowiezo zou krijgen. In de toekomst als mijn gezondheid beter is, willen wij graag nog een kindje dus tja, die keuze was niet moeilijk.

Gr Bianca

Terug
Bovenaan