Testen zijn negatief..maar....

Hallo,

Ik zit met een "probleem". En ik hoop echt dat het jullie wat zegt of dat jullie mischien raad weten!
Ik ben op 3 augustus voor het laatst ongesteld geworden. En sinsdien wacht in mijn menstruatie af. Ik heb nu al 3 testen gedaan (niet met ochtendurine) en de testen geven negatief aan.
Nu heb ik wel een "gek" gevoel in mijn onderbuik, soms krampen en soms een zeurderige pijn (net als ik ongsteld moet worden) verder heb ik ook een gespannen gevoel in mijn borsten ( net als ik ongesteld moet worden)
Maar dit gevoel heb ik nu al 3 weken en ik word maar niet ongesteld!

Nu neemt mijn huisarts mij niet serieus, ik vroeg namelijk aan de doktersassistent wat er kan zijn. En toen zei ze me dat ik maar eens van de huisarts menstruatie opwekkende pillen moet krijgen.
Maar dan denk ik stel dat ik "wel" zwanger ben dan is dat toch slecht?

Wie herkent dit of weet advies?

Alvast bedankt!

Liefs,

Roosje
 
hallo,
probeer toch te testen met ochtendurine
want dat is veel beter.
mijn schoonzusje had ook alleen maar middag urine gebruikt allebei negatief toen heeft ze ochtend urine gebruikt en toen positief.
veel succes
 
Wat een verhaal joh.
Ik had ook 3 aug. m'n laatste ongi.
11 sept. pas positief getest.
Maar bij jou duurt het wel heel lang.
Raar hoor van de assistente. Heb je niet nog een andere huisarts waar je het aan kan vragen????

En inderdaad wat anoniem al zegt probeer het ook eens met ochtend urine.
En dan geen predictor test maar bijvoorbeeld CB. Die zijn volgens mij gevoeliger.

Succes.

Gr. Bieb.
 
hoi roosje,

ik vind het niet gek dat de huisarts je niet serieus neemt eigenlijk. ja ik wil niet lullig zijn ofzo, maar het kunnen veel dingen zijn dat je niet ongstld wordt.
en daarbij die klachten wat je hebt hebben als het ware niks met zwanger zijn te maken hoor.
ik ben wel eens 2 maanden niet ongestld geweest, en was ook niet zwanger dus.
ik denk dat je gewoon te graag wilt, dan kan je ongi ook weg blijven.

groetjes
 
Bedankt meiden voor jullie adies!
Anita, het is niet dat ik "graag" zwanger wil zijn. In de zin dat ik aan het klussen ben of zo voor een kindje.
Als het zo is dan is het welkom..Maar het zat niet in de planning!
En naar mijn mening ben ik ook niet gespannen of zo..wel een menstruatie hiervoor want toen ging ik eindelijk mijn rijbewijs halen enzo en toen werd ik gewoon netjes op 3 augustus ongesteld!

Mijn doktersassistent zegt dat namelijk ook dat ik me gek laat maken en daarom niet ongesteld wordt. Ook verteld ik aan haar dat ik die testen niet met ochtendurine doen en dat een vriendin me de tip gaf om het wel met ochtendurine te doen omdat dit langer in je blaas zit! Waarop zij zei dat dit grote onzin is! Je bent zwanger of je bent het niet zegt ze!

Wat moet ik nu?
Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan om 19.00 uur en die was negatief.

 
Wil ten eerste zeggen dat ik het belachelijk vind dat je niet serieus wordt genomen door de huisarts,soms denk ik dat die lui al te lang op hun plek zitten zodat ze gewoon niet meer serieus kunnen reageren.
Het kan inderdaad zo zijn dat je deze keer gewoon niet ongesteld wordt,een vriendin van mij had dit ook en werd 4 wkn later gewoon weer ongi(helaas).
Maar er blijft een kans dat je wel zwanger bent en dan zou ik idd ook geen pillen innemen.
Sterkte
 
Hoi roosje,

je mag zeker geen medicijnen om je menstruatie op te weken.Mocht het namelijk zo zijn dat je zwanger bent is dit heel slecht voor de foetus.
Je kunt van zelf weer een ongi krijgen helaas maar je hebt dan wel zekerheid.

Mijn advies is het volgende bel de huisarts en die assistente niet meer op want ze begrijpen je toch niet dus waarom zou je elke keer je neus stoten.
Bel een verloskundige op en leg je verhaal uit en het verhaal van de huisarts. vraag haar wat je moet doen.
verloskundige zijn op menstruatie gebied erg kundig en zijn altijd bereid om je te helpen.dit kost je niet s en anders gewoon via je ziekten kosten verzekering dus wat let je .

heel veel succes en doe het maar ik hoor je snel.
groet r
 
Je kan misschien ook eens naar een andere huisarts of zo om wat bloed te laten prikken en daar een zwangerschapstest op uit te laten voeren. In je bloed zie je het sneller dan in je urine geloof ik.
 
Terug
Bovenaan