Testen zijn negatief..maar....

uuhhh mammie,

sodemieter zelf effe lekker op ja!

jullie kunnen echt niet tegen een normaal antwoord he?
wat zijn jullie toch zoetsappige watjes. nou daar moet je de oorlog mee winnen zeg!
het is een heel normaal antwoord hoor wat ik geef. sommige willen gewoon altijd horen dat ze zwanger zijn/ kunnen zijn. nou als je al zoveel neg. testen hebt gehad accepteer het dan! een test is niet voor jan lul.

veel plezier in jullie zielige denk wereldje.
 
Beetje cru gezegd laatste anoniem, maar ik ben het wel met je eens!
Wat is hier de bedoeling van? Na zoveel negatieve testen kun je er toch echt wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Blijf aub. realistisch! Wat wil je nou horen Roosje, dat je toch zwanger kunt zijn??????

Nou, als het dat is, je kunt toch zwanger zijn.



 
Hallo dames,

Bedankt voor de "normale" reacties.
En zouden mensen die mij willen "beledigen" of denken te weten wat ik denk ..hier NIKS meer schrijven!
Want ik wil alleen maar advies of zoiets en geen rottig gevoel als ik mijn pc uitdoe.
En als je kan lezen : Ik ben NIET aan het klussen voor een kindje!
Ik ben niet bezig met zwanger worden!
Maar soms lopen dingen gewoon zo!
Het is dus niet gepland als ik zwanger ben (wat ik niet denkt!) maar "stel" dat ik wel zwanger ben is het welkom.

Ik wil helemaal niet van jullie horen dat ik zwanger kan zijn..maar mischien kan er iets anders zijn wat er met mij aan de hand is.

Ik moet er nu vandoor want ik ga naar de gynaecoloog.
Ik zal eve laten weten hoe het ging.

Liefs,

Roosje
 
Ik wil even reageren op Dana. Ik had het geschreven dat van buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Er staat "kan zijn'" Ik zeg dus niet dat het hoeft. Had dit zelf van m'n gyn gehoord. Het klopt wat jij zegt dat het hcg hormoon zich wel aanmaakt maar zich minder snel deelt. Ik ben ook niet boos hoor. Maar het "kan zijn" dus.
Ben echt heel benieuwd hoe het is gegaan vanmiddag Roosje.
 
Ik kom zo juist van de gynaecoloog.
Hij heeft een aantal onderzoeken gedaan en met mijn huisarts besproken hoe mijn menstruatie cyclys was voor dat ik aan de pil begon (jaren geleden)
Om een lang verhaal kort te houden.
Als ik daadwerkelijk ervoor wil gaan om een kindje te krijgen moet ik onder behandeling ( dat is een intensieve behandeling en die doen ze alleen maar als je daadwerkelijk een kind wilt)
Ik moet onder behandeling omdat mijn lichaam niet uit zichzelf ongesteld wordt (eisprongen maakt etc)

vooral nu doet die opmerking van Anoniem me erg pijn!

Ik zal hier mischien nog een uurtje kijken en dan niet meer!
Want ik ben bang om nog meer gekwetst te worden! En al wou ik geen kindje nu nog ik vind het toch niet fijn dat ik dit nu weet.

Zijn er mensen met dit zelfde probleem?

Mischien kunnen we dan mailen want dit forum vind ik niet zo heel geweldig ( dankzij anoniem! )

Liefs,

Roosje
 
hoi roosje.
ik vind het zeker heel erg voor je dat je niet op gewone wijze zeg maar zwanger kunt worden.
maar je vroeg ons de hele tijd of je wel zwanger kon zijn. het is goed dat je naar de gyn. bent geweest, want hier konden we je dus geen antwoord op geven.
ik wens je veel succes meid.

gr. de anoniem
 
vervelend meis ik hoop dat je veel hulp van goede vrienden kan krijgen.

je weet maar nooit wat de toekomst brengt ik heb ook veel mee gemaakt en het komt goed ookal denk je nu van niet .
heel veel sterkte liefs,
rosa
 
Hoi Roosje,

Wat vervelend zeg allemaal.Hoop inderdaad ook voor je dat je hier veel over kunt praten met vriendinnen want het is wel iets dat verwerkt moet worden.
Je zult hier nu misschien niet zo veel aan hebben maar misschien is het maar goed dat je er nu achter bent gekomen en niet als je straks aan het proberen bent en het lukt maar niet.Heel veel sterkte voor nu en als je later zwanger wilt worden!
Groetjes S.
 
Terug
Bovenaan