Testen zijn negatief..maar....

Belachelijk dat ze je niet serieus nemen. Ik zou dit nog even afwachten en dan terug naar die huisarts om een verwijzing voor de gynaecoloog te halen. Huisartsen zijn prima, maar van zwanger zijn en gerelateerde zaken hebben ze naar mijn idee maar weinig verstand. OOk al ben je niet zwanger, dan moet er uiteindelijk (als het echt lang gaat duren) toch achterhaald worden waarom jij niet ongesteld word. Ik zou zeker geen pillen van een huisarts gaan nemen, in geen geval.

Probeer anders nog een test in de ochtend als die weer negatief is zou ik nog een weekje wachten en als het dan echt niet komt zou ik toch die verwijzing gaan vragen.

Groetjes en sterkte,

Jane 41+2
 
Hallo allemaal,

Ik ben zonet naar de huisart geweest.
En met een beetje doordrammen heb ik een verwijskaart gekregen om naar een gynaecoloog te gaan.
Heb meteen gebeld en kan morgen al meteen langs komen!

Ik ga er "eigenlijk" van uit dat ik niet zwanger ben.
Want er is zonet bij de huisarts alweer de 4e! test gedaan (weer niet met ochtendurine, maar toch) en hij is weer negatief?

Denken jullie dat er een kans is dat ik dan wel zwanger kan zijn?

Wel heb ik al ruim 3 weken last van mijn onderbuik en mijn borsten, lijkt op de voorbode van mijn menstruatie.

Liefs,

Roosje
 
Vreemd hoor die huisarts van je. Lijkt me niet raar dat je wilt weten waarom je niet ongesteld wordt. Naar mijn mening blijft dat niet zonder reden weg en als je niet zwanger bent moet er wat anders aan de hand zijn.
 
Hoi Roosje,

Als de 4e test nu ook al negatief was dan denk ik persoonlijk niet dat je zwanger bent (maar ben natuurlijk geen dokter).Het blijft dan dus erg raar dat je niet ongesteld en ben erg benieuwd wat de gynaecoloog gaat zeggen.Veel sterkte morgen
 
Hoi, volgens mij is het zo dat als er sprake is van een "buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook een negatieve test kan zijn. Dus is het heel belangrijk dat je wel naar de gynecoloog gaat. Ben ook erg benieuwd naar wat ze morgen gaan zeggen. Sterkte in ieder geval.
 
accepteer nou toch gewoon dat je niet zwanger bent. jeetje zeg!
je wilt gewoon horen dat je zwanger bent, of dat het zou kunnen. nou dat kan niemand je vertellen.
 
hoi Roosje,

en..........kun je ons vertellen wat de uitslag is geworden bij de gynacoloog vandaag??? Ik denk dat we allemaal met spanning zitten te wachten wat er nu precies aan de hand is..........

enneh anoniem van 28-09-2004 19:52:49, ga je ergens anders opfokken want JOUW berichtje slaat ECHT nergens op.....wieberen dus......

 
Hallo,

Ik moet even reageren op anoniem van 19.32 uur.
Als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt krijg je zeker wel een positieve test. Zelf heb ik ervaring hiermee! Je lichaam denkt namelijk wel dat je "gewoon" zwanger bent en maakt wel het HCG-hormoon aan. Dit hormoon vermenigvuldigd zich met een "gewone" zwangerschap heel snel en met een bbz niet, maar genoeg om een dikke positive streep te geven!

Ik ben niet boos hoor maar wilde het wel uit de wereld hebben.

Liefs Dana

(P.s. Roosje succes bij de gyn.)
 
Terug
Bovenaan