Testers van dit weekend, hoe is het ermee?

Lieve Mylene, toch erg balen. Hoopte zo dat je lijf je niet voor de gek zou houden. Stomme rooie duvels ook! Wie weet een begin-van-het-jaar kindje voor jullie; of toch een voorjaarskindje? Hihi, wij kunnen er ook niets van..... wij willen zo graag een voorjaars- of vooral zomerkindje..... maar al mijn 3 kindjes zijn winterkindjes..... en de volgende dus ook, zelfs een om-en-nabij sinterklaaskindje.... hihi........ nou, we zien het wel, vooral hoop ik dat alles goed gaat.
Wens je veel geluk in de volgende rondes, hoor. En ik blijf hier wel eens rond neuzen om te kijken hoe het verder gaat..............
Groetjes, Sigri

Lieve Sigri,

De 4e op komst, wat leuk zo'n groot gezin... Wij houden het er bij eentje omdat ik nu al bijna 37 ben. Dan zou ik op mijn 40e nog eens moeten gaan beginnen en dat zie ik toch niet helemaal zitten. Dan vind ik mezelf te oud. En ik moet zeggen dat ik het ook heerlijk vind om er eentje te hebben zodat er nog wat tijd over blijft voor mijn poppen kleien..

Ben de hele avond bezig geweest met een neiuwe poppenhoofdje en het wordt echt een schatje. Dus toch nog een babietje op komst, hihi...

Heel veel succes met je 4e winterkindje, hihi past dat dus bij jullie...
Liefs Mylène

hey meiden..

ik heb dinsdag mijn nod zou ik morgenal wat kunnen zien op een test ofzo??
ben zo nieuwsgierig.
omdat ik hier van sommige meiden heb gehoord dat ze voor de nod al positief testen,maar ja sommige pas na een hele tijd?

dikke kus kimberley..
iedereen heel veel succes en geluk gewenst..

Hai Kimberley,
Niets zinnigs over te zeggen; ik testte 4 dagen voor mijn nod al positief (gevoelige test). Maar lees ook vaak dat bij sommigen pas na een week overtijd een vaag lijntje te zien is....... Dus: ofwel voor het zekere gaan en nog niet testen, ofwel gewoon gokken en proberen. Geen lijn is dan nog altijd onzekerheid, maar sluit dus een zwangerschap nog niet uit........ Succes!!!
Groetjes, Sigri

he sigri

heb net een test gedaan en was negatief..maar ja zoals jij zei nog steeds onzekerheid..waneer zal ik nu gaan testen als de dinsdag niet komen??

dikke kus kimberley

Hi meiden,
Vanuit gaande van me allerlangste cyclus die ik heb gehad.
Ben ik nu toch overtijd.
Vanmorgen getest maar deze gaf negatief aan.
Het eten staat me regelmatig erg tegen,als ik dan bvb een hap neem dan word ik misselijk.
Dit heb ik nog niet eerder gehad.
Wanneer zal de test positief uitslaan eruit gaande dat ik waarschijnlijk toch zwanger ben.
Is het niet zo dan mogen de  rd van mij natuurlijk zo snel mogelijk komen.

groetjes steenbokje

Ha Steenbokje, klinkt hoopvol...... maar ja, afwachten..... de tijd lijkt dan voorbij te kruipen, he? Jammer dat je (nog) negatief hebt getest; hopelijk een volgende test beter.... moet je dan nog wel effe mee wachten.
Kimberley, ook voor jou nog negatief..... over een dag of 3 opnieuw testen???
Nou, hopelijk snel een positieve test...
Groetjes, Sigri

Hej   Sigri,

Mag ik vragen welke test jij gebruikt hebt?

liefs
Visje

Terug
Bovenaan